robbandalal
Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Måste bara skriva av mig lite här, har det lite jobbigt för tillfället.Träffade en gör go tjej på krogen för några veckor sedan och jag limmade som fan men inget hände för hon var gift och bla bla, skitsamma tyckte jag naturligtvis, man ville ju bara sätta på ändå. Hursomhelst så slutade det med att hon fick mitt nummer ifall hon skulle ändra sig och ett par dar efter fick jag ett sms där hon skrev att hon inte kunde sluta tänka på mej och att hon ville ha sex o.s.v. och efter nån timme låg vi i sängen och hade det gott, nu har vi träffats så ofta det går i några veckor och nu säger hon att hon vill skiljas och vill va med med mej, det är här dilemmat kommer in i bilden.Jag tar inte så seriöst på detta förhållandet men samtidigt är det ju gott att gänga och det vore ju förjävligt om hon går ifrån man och hus för min skull.Har sagt till henne att ta det lugnt men hon vill inte, ska jag säga till henne att vi inte kan träffas mer? Det är jävligt svårt det här med kvinnor, särskilt när dom är gifta