Dejtar en gift brud.Är jag ett svin?

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
Måste bara skriva av mig lite här, har det lite jobbigt för tillfället.Träffade en gör go tjej på krogen för några veckor sedan och jag limmade som fan men inget hände för hon var gift och bla bla, skitsamma tyckte jag naturligtvis, man ville ju bara sätta på ändå. Hursomhelst så slutade det med att hon fick mitt nummer ifall hon skulle ändra sig och ett par dar efter fick jag ett sms där hon skrev att hon inte kunde sluta tänka på mej och att hon ville ha sex o.s.v. och efter nån timme låg vi i sängen och hade det gott, nu har vi träffats så ofta det går i några veckor och nu säger hon att hon vill skiljas och vill va med med mej, det är här dilemmat kommer in i bilden.Jag tar inte så seriöst på detta förhållandet men samtidigt är det ju gott att gänga och det vore ju förjävligt om hon går ifrån man och hus för min skull.Har sagt till henne att ta det lugnt men hon vill inte, ska jag säga till henne att vi inte kan träffas mer? Det är jävligt svårt det här med kvinnor, särskilt när dom är gifta :huvet

robbandalal skrev:
Måste bara skriva av mig lite här, har det lite jobbigt för tillfället.Träffade en gör go tjej på krogen för några veckor sedan och jag limmade som fan men inget hände för hon var gift och bla bla, skitsamma tyckte jag naturligtvis, man ville ju bara sätta på ändå. Hursomhelst så slutade det med att hon fick mitt nummer ifall hon skulle ändra sig och ett par dar efter fick jag ett sms där hon skrev att hon inte kunde sluta tänka på mej och att hon ville ha sex o.s.v. och efter nån timme låg vi i sängen och hade det gott, nu har vi träffats så ofta det går i några veckor och nu säger hon att hon vill skiljas och vill va med med mej, det är här dilemmat kommer in i bilden.Jag tar inte så seriöst på detta förhållandet men samtidigt är det ju gott att gänga och det vore ju förjävligt om hon går ifrån man och hus för min skull.Har sagt till henne att ta det lugnt men hon vill inte, ska jag säga till henne att vi inte kan träffas mer? Det är jävligt svårt det här med kvinnor, särskilt när dom är gifta :huvet

Jag tycker det låter mera som att hon är svinet i fråga :hihi

Men du lär ju lägga korten på bordet för henne så hon vet hur landet ligger innan hon gör nåt överilat.. :rolleyes:

/Dr Phil

Edit:
En faktor som förstås kan vara avgörande är ju självklart storleken på hennes gubbe? :hihi

Hon är det stora svinet, du är ett mindre svin i sammanhanget.

Hälsa henne att ni inte skall träffas mer men att hon skall ta sig en funderare på vad hon vill i livet och antingen skilja sig och sedan träffa någon annan eller lägga av med vänstrandet.

Jag skulle aldrig kunna inleda ett seriöst förhållande med en tjej jag vet har varit otrogen. Varför skulle hon vara trogen mot dig när hon uppenbarligen inte var det i sitt förra förhållande. Sen är det inte så bra om hon överger hela sitt liv för att bli tillsammans med dig när du egentligen bara vill knu**a...

Kärleken är blind. Visst kan man säga att om hon en gng vart otrogen så kommer hon alltid vara det. Men faktum är ju att man måste lita på varandra. Man vet inte hur hennes förhållande är, det kan vara helt åt helvete. Jag tycker att om du bara vill ha skoj, lek då inte med hennes känslor. Hon e villig att lämna sin man för dig, det är ett stort steg om du inte uppskattar henne! Då är det bättre att du säger att du behöver tänka eller någe och att hon kan göra upp med sitt förflutna på ett snyggt sätt!
/M

Mingves vår allas relationsexpert har talat...........

Det låter dock som du borde skippa bruden framförallt om du inte ämnar något seriöst.....

Jöka på :yoparty Låt henne avgöra vad HON ska göra, det behöver inte du grubbla över, hon vet vad som e bäst för henne själv. :ajjabajja
Nettan

Nettan skrev:
Jöka på :yoparty Låt henne avgöra vad HON ska göra, det behöver inte du grubbla över, hon vet vad som e bäst för henne själv. :ajjabajja
Nettan

Visst.. Men även om inte han "riskerar" något så kan man ju känna ett ansvar gentemot hennes familj.. Är det bara ett knull så kan han ju likaväl knulla nån annan....

Jag tycker att du ska stanna upp o tänka dig för. Triangeldraman har slutat och fler kommer att sluta i tragedi. Har själv varit med om några otrevliga händelser och det e inget kul.

Skulle min fru (om jag hade haft ngn) gjort så skulle person 3, i detta fallet du, bokstavligen talat inte leva mycket längre till. Men å andra sidan... alla e ju inte som jag :tummenupp

Nettan skrev:
Nettan

Håller förvisso med OM det är så att han är tydlig med att han bara vill en sak. Väljer hon att lämna allt för ett strul så, fine....
Men går hon och inbillar sig nåt mer så besparar han ju både henne och sig själv en massa besvär genom att roa sig med nån annan - är ju inte alla som fattar/vill fatta att den ena parten inte vill inleda ngt seriöst.
Och det lär väl finnas fler flickor i Uddevalla i så fall... :tummenupp

Prexis, håller med..Du fattade allt på samma sätt som jag.
Tycker väldigt synd om hennes familj, men hon gör sina val i livet o får dra lärdom av dessa. Det gör han (som startade tråden oxå) för den delen.
Nej,, kram på er o ta hand om varandra.

En sann historia.

När jag var 21 så var jag också på krogen,träffade en tjej(låt oss kalla henne Anna,som då var 27)

Ljuv musik uppstog och vi gjorde lite saker,när hon skulle åka sa hon -jag är gift.

-Ok sa jag.

Sen blev det en turbulent vecka med många tankar.

Jag visste att hon jobbade på ett dagis som började N.
Satte mig på fredagen och ringde runt till alla dagis som började på N och frågade efter Anna,fick tag i henne och pratade med henne.

Efter det så blev det en dejt och några månader senare bodde vi ihop,det höll i 5 år.

Det var iofs 5 stormiga och passionerade år ,men jag ångrar dom inte,men skulle inte vilja göra om resa igen.

Så jag rekomendera inte det sättet.

Last edited:
Långa farbron skrev:
En sann historia.

När jag var 21 så var jag också på krogen,träffade en tjej(låt oss kalla henne Anna,som då var 27)

Ljuv musik uppstog och vi gjorde lite saker,när hon skulle åka sa hon -jag är gift.

-Ok sa jag.

Sen blev det en turbulent vecka med många tankar.

Jag visste att hon jobbade på ett dagis som började N.
Satte mig på frdagen och ringde runt till alla dagis som började på N och frågade efter Anna,fick tag i henne och pratade med henne.

Efter det så blev det en dejt och några månader senare bodde vi ihop,det höll i 5 år.

Det var iofs 5 stormiga och passionerade år ,men jag ångrar dom inte.

Men jag skulle inte rekomendera det sättet.

.

Är det DEN anna? :fattartil

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing