Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen är frågan vem som är mest WT ? Familjen Jönsson som får 50k i bidrag om året eller den adlige famljen som får 10tals miljoner i bidrag om året
Jo de är de största snyltarna .Kanske kungen själv hadde platsat som WTGör du antagandet att WT är detsamma som snyltare nu?
Kungahuset är ju de tveklöst största snyltarna. Men knappast WT enl. den definition som verkar vara gällande.
Sen är frågan vem som är mest WT ? Familjen Jönsson som får 50k i bidrag om året eller den adlige famljen som får 10tals miljoner i bidrag om året
Jo de är de största snyltarna .Kanske kungen själv hadde platsat som WT
Du är nog ganska ensam om att likställa WT med snylteri..
Värsta WT:na i mina ögon är de som på något outgrundligt vis lyckats komma över pengar (typ lottovinster) men som ändå beter sig som trailertrash.
Han är ingalunda ensam, jag trodde det var ett krav att få någon form av bidrag utbetalt för att få föräras epitetet WT.
Och även om det är ett krav, blir det per automatik det enda kravet?
Ingalunda, det krävs flera kvalifikationer för att komma in i den exklusiva klubben av vitt skräp.
Ytligt? Ja.
Mer på riktigt? Det är som jag läser gällande norm beroende på värderingar. Bristande engagemang och insikt i politik och samhällsfrågor är en viktig ingridiens, liksom oförmåga att föra sig i tal och skrift. Klassförakt mot alla som har det bättre och en övertro på sin egen förmåga i kombination med total oförståelse för vad som krävs för att vara t.ex storbolags-VD eller partiledare är också viktiga bitar av en tvättäkta WT.
Är du WT?
Ingalunda, det krävs flera kvalifikationer för att komma in i den exklusiva klubben av vitt skräp.
Aha.
[Ett gäng input]
Är jag WT?
Nej, mest största sannolikt inte. Det kan dock framstå som så om du bär nämnda mjukbyxor när du handlar på ICA
![]()
Folk gnäller på folk som springer i mjukisbyxor och foppatofflor medans medelklassen och uppåt springer runt i onepieces?
Det jag vill säga är att man inte skall vara så kvick att döma människor utifrån hur saker ter sig.
Angående WT-ämnet så är väl det enda som kvalar in som WT att gråta ut i kvällspressen.
Och vidare..
Den tobakstuggande, mysbyxeklädda och tribaltatuerade som spottar hej vilt på gatan, luktar unket och tycker att vi borde avskaffa inflationen..
Är denna inte WT enbart med hänvisaning till att han/hon går till nån form av jobb om dagarna/nätterna (nattjobb verkar också ha en viss korrelation).
Och det jag vill säga är att det (för mig) inte har så mkt med pengar eller attribut att göra som inställning. Men få med den inställning som jag klassar in som WT får sällan annat än just den framtoningen. Dömande från min sida kommer först när folk öppnat munnen.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |