Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur fiffigt är det om det är svårt att få i/ur foten egentligen? Har man sönder något i foten så blir det ju plötsligt väldigt trångt även i stora skor/stövlar, och Daytona är ju inte så himskans lätta att klippa i.
Hur fiffigt är det om det är svårt att få i/ur foten egentligen? Har man sönder något i foten så blir det ju plötsligt väldigt trångt även i stora skor/stövlar, och Daytona är ju inte så himskans lätta att klippa i.
Sen är det väl så att det viktigaste med skon är att den är säker! Den ronden vinner nog evo skon![]()
Nej, stickade mössor är bättre, lättare och dom blir inte ens repiga när man kastar ut dom från högsta våningenPrecis, därför kör man i läderhuva också!![]()
hur livsuppehållande är en sko?
Vad hände? I vurpan alltså?Inte alls, men olika skor är olika fotskyddande, men det visste du ju redan...
Jag har Daytona security evo gp, och fullt öppnade är dom inte svåra att få av alls.
Jag krossade en fot en gång och att öppna skon va inget problem, den va sliten i bitar som hängde runt ankeln, Astart GP tech.
Just ja, det där kommer jag ju ihåg nu när jag läste om det! Riktigt läskig vurpa! Din hypotes om att foten fastnade i asfalten och din rörelseenergi mosade ihop den kan nog mycket väl stämma! Stövlarna borde vara mycket glidvänligare på sidorna framtill.Kort svar, highsider.
Långt svar, följ länken.
Just ja, det där kommer jag ju ihåg nu när jag läste om det! Riktigt läskig vurpa! Din hypotes om att foten fastnade i asfalten och din rörelseenergi mosade ihop den kan nog mycket väl stämma! Stövlarna borde vara mycket glidvänligare på sidorna framtill.
Skönt att du har kommit igång igen iafEnvishet är en dygd
![]()
Men Daytona-stövlarna är ju bara hårda fram till strax innan tårna väl? Det som sticker ut (dvs tår mm) måste det väl bara bli sopor kvar av vid en sån vurpa som du gjorde?Ja om de Astars jag hade på mig då hade haft tåskrapskydd i titan så hade det säkert hjälpt lite, men nu är jag ingen tåskrapare så jag hade bara ett vanligt plastskydd.
Men det som hade kunna gjort stor skillnad är den inre sko som daytona evo har, då hade sulan kunna fått vilket grepp den ville, det hade inte gått att vrida runt fram/mellanfoten på det sättet.
Det är också därför daytona evo/sport inte har några yttre skydd som kan haka tag i något.
Komma igång ja, man har inte mycket val så det är bara att halta på och köra vidare, i andra skor.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |