R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Men Daytona-stövlarna är ju bara hårda fram till strax innan tårna väl? Det som sticker ut (dvs tår mm) måste det väl bara bli sopor kvar av vid en sån vurpa som du gjorde?Jag säger dock inte att dom är dåliga, tvärs om, men olika skydd hanterar olika krascher olika bra, och inga skydd klarar allt
Nej, helt rätt! Man har inte kraschat på riktigt förrns man har gett upp och inte orkar komma igen och gå vidare!Jag har ju brutit av tre ben i en fot, haft sönder 4 kotor och slagit loss några flisor ur kraniet i två vurpor i sommar, vilket i sammanhanget inte känns så farligt, men jag förstår din vilja och ansträgning iaf!
![]()
ja jo tårna kan säkert brytas av och det är inte heller kul, alla delar i foten är viktiga för en bra gång och en bra gång är viktig för friska knän rygg etc.
Men nog fanken bryter jag hellre tårna än massa ben i mellanfoten.
och nejvisst ingen sko klarar allt med SecEvo klarar det mesta som är möjligt att skydda mot.
Du det låter som det är jag som är skitskador, du gillar att åka hoj ser jag

får man fråga vad du har för hjälm på huvet när flisorna bara yr?