Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Näe, jag blev ifrånåkt hela tiden på crossbanan med denSpray skrev:2172816Hej.
Jag provsatte en Triumph Daytona 675 tripple idag (2006 årsmodell). Är det en bra motorcykel?
Men då tänkte jag att den nog är tänkt som touringhoj, så jag lastade på 4 väskor å min största polare, men den var ju helt kass, låg på fjädringen å var jättekonstig. Så köp inte en sån, bara skit 
Det enda jag störde mig lite på var känslan i bromsarna, dom tog bra, men lite för okänsliga. Men det kan ju vara en inkörningssak också.Spray skrev:2172816Hej.
Jag provsatte en Triumph Daytona 675 tripple idag (2006 årsmodell). Är det en bra motorcykel?
Hoztic skrev:2172977
Riktigt trevlig liten krabat, lättsvängd, bra respons både från chassi och motor, riktigt rapp dessutom....Det enda jag störde mig lite på var känslan i bromsarna, dom tog bra, men lite för okänsliga....
Intressant, har du någon länk till det?xyx skrev:2173002Den vann just Masterbike 2006 med tämligen god mariginal...

Holger skrev:2174031skiljer ju 75cc mellan dom så en liten orättvis jämförelse att jämföra den med r6 o gsxr 600...
Holger skrev:2174031skiljer ju 75cc mellan dom så en liten orättvis jämförelse att jämföra den med r6 o gsxr 600...
Vilket som vanligt skall tolkas som stay clear...xyx skrev:2173002Den vann just Masterbike 2006 med tämligen god mariginal...

SuperMicke skrev:2174047Det skiljer en cylinder också.
Jag är i alla fall helnöjd med min.
xyx skrev:2174045Supersport likförbannat.
Precis som att Ducatis 748/749 räknas till kategorin.
600cc 4cyl, fast där kör ju Kawasaki 636cc i icke-RR versionen.
675cc 3cyl
750cc 2cyl.
Effektmässigt har den ju inget övertag, utan det är det fina chassit och den låga vikten som vinner.
Det är ju bara för att ingen haft så förut, i England är det tydligen redan fixat i reglementet. Är ju helt naturligt så länge twinnar får ha 750.s4 skrev:2174066Tror inte att man kan tävla i supersport med tre cylindrar och 675cc. Det är väl 2 cyl och sen fler än 2 om jag inte har hört fel. Altså får man bara ha 600 cc på tre cylindrar, vilket kan tyckas ologiskt.
s4 skrev:2174066Tror inte att man kan tävla i supersport med tre cylindrar och 675cc. Det är väl 2 cyl och sen fler än 2 om jag inte har hört fel. Altså får man bara ha 600 cc på tre cylindrar, vilket kan tyckas ologiskt.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |