Dax för en AW igen, fre 8/10

Last edited:
Last edited:
Trevlig kväll, om än en smula frustrerande att Sanna tjatade om att hon ville ha sex med Shadow HELA tiden. Vi förstår, Sanna, men måste du säga det till varenda SH:are på plats? T.o.m. bartendern blev ju less. :rolleyes:

Hahaha jag har sett bildbevis på att tjejerna gick ned på knä för the greek casanova men jag såg inte motsvarande bilder på någon annan.:D

Mika spenderade hela kvällen med att hoppas på "incidenter".. blev lite besviken mot slutet när de uteblev..

Bifogat

• mika.jpg
    mika.jpg
    123.2 KB · Visningar: 53
Last edited:
1.Vart tvungen å tagga kryddstället med en klibba.

2-3 jormas ragg för kvällen.

Bifogat

• Photo okt 08, 11 25 13 em.jpg
    Photo okt 08, 11 25 13 em.jpg
    236.9 KB · Visningar: 61
  • Photo okt 08, 11 25 24 em.jpg
    Photo okt 08, 11 25 24 em.jpg
    232 KB · Visningar: 80
  • Photo okt 08, 11 25 37 em.jpg
    Photo okt 08, 11 25 37 em.jpg
    229.6 KB · Visningar: 71
FYFAAAAAAAAAAN!!!! jag tror jagvet nån som kommer vakna upp i morn och kunna säga med gottsamvete att jag är baksis!!! jagvistre de kvällen skuolle spåra ur.... synd bara att så många var så nyktra men det va kul ändå.... jag bjuder på eventuella stav fel förutsatt att det dricks mer nästa gång--- sk¨ål!!!

...och en garre :D :tummenupp

Förkröka före du går till Akkurat är som att käka kalla fiskbullar ur burk hemma före du går till mathias dahlgren :mad:

Hm... är det bra eller dåligt..? jag lägger mig i sängen och funderar en stund... SANNA!!!! vart fan är du nånstans????

Last edited:
Klart lyckad tillställning!:tummenupp Bästa raggförsöket tillskriver jag Mad Skillz, kunde blivit en het femkant...

God morgon SH!

Resorb, ibumetin och samarin.. Hete I come!

Tack som fan för igår folk :tummenupp stört kul var det och bildbevis kommer snart, tro inte ni kommer undan :hihi

- Det här är det värsta stället jag någonsin varit på, och där står en kille med en jävla "ligga?"-tröja.

Hört från min tjejpolare som kom förbi en liten stund, strax innan hon drog :D

Tack alla för igår. Kul att få lite mer ansikten bakom nicken.

Shadow: Jag fasar för dina bildbevis :D

Sätt in följande text i sången nedan.

Morgonstund med smak av döda bävrar,
frukostmorgonen är över oss.
Hur vi stretar, hur vi alla vägrar
så går solen likt förbannat upp.

Snart är dagen här med hemska plågor,
huvudvärk och ångest, enlände men
det finns faktiskt ett glas som kan dig rädda:
Treo comp vår frälsare och vän.

[YOUTUBE-ID]JgrNj_6A9rE[/YOUTUBE-ID]
Plockat ur Konglig elektrosektions sångbok. Sjöngs flitgt under mina KTH -dagar.

Last edited:
Back