Dax för en AW igen, fre 8/10

Skorpioner då, får vi ligga ikväll?

Skorpionen 23/10-22/11
Mycket handlar just nu om dagliga rutiner. Vissa mindre problem i din väg åtgärdar du snabbt och effektivt.

Är ligga en daglig rutin för dig ? :D

Skorpionen 23/10-22/11
Mycket handlar just nu om dagliga rutiner. Vissa mindre problem i din väg åtgärdar du snabbt och effektivt.

Är ligga en daglig rutin för dig ? :D

Muahaha! Det har nyligen slutat vara en daglig rutin, så det känns ju bra att ta upp den igen på annat ställe! :yoparty

Lejonet 23/7-22/8
Du verkar nu kunna unna dig något speciellt - kanske en tids ledighet från den grå vardagen. (Men vi andra förstod ju att det mellan raderna står -Jerker-)

Nån mer än jag som fått PM av Pizzabagarn? I så fall vill jag bara varna lite. Bagarn skriver

Hej Busan!
Eftersom jag vet att ni ska ut ikväll vill jag bjuda er till min pizzeria CrashBomBang, perfekt för AfterWork.
För alla sporthojare erbjuder vi just ikväll 5% rabatt på folköl och hela 10% på pizza nummer 1-4. Och inte nog med det, det är fritt omtag på kålsallad, bara för er!
Välkomna!

Ni får ju göra som ni vill, men med tanke på att hälsovårdsmyndigheten gjorde ett nerslag där förra veckan som resulterade i 36 prickar så väljer i alla fall jag att åka till Akkurat.

Ses snart! Butiken är öppen!

Lejonet 23/7-22/8
Du verkar nu kunna unna dig något speciellt - kanske en tids ledighet från den grå vardagen. (Men vi andra förstod ju att det mellan raderna står -Jerker-)

Vad skulle det vara? Finns väl inget speciellt i SH-kretsar? Du o Anna försöker få mig, men ni tror mest att ni är heta. Pizzabagarn var för fet. Lindquist var för smal. Resten? Ja, läser man tråden så ser man att alla e skadade.

Trist läge. Jag köpte laxfenor till lunch (brukar äta det på fredagar) så jag luktar fisk nu. Vet inte om jag törs komma.

Vad står det om jungfrun?

Tänkte knulla lite tidigare denna gång, typ pöka

Bara gört!

Last edited:
18 lär vi väl vara där? Larzon har sagt att han ng kommer tidigare, samma med Nilax, de andra vet jag inte.

Jag måste förkröka lite så 17 sprack för mig men jag siktar på 18 ist så är det nån som rammlar in medvetslös och lägger sig raklång på golvet så är det bara jag.. Men väck mig inte då bara så är ni snälla!

Oxen 20/4-20/5
Din försiktighet i en viss angelägenhet tycks börja ligga dig i fatet så sätt igång och ta för dig!

Sanna å Anna, vi ses ikväll! :tuttar

Jag har redan unnat mig något speciellt... ikväll blir det bara champagne som vanligt. :gnissla :yoparty

...och en garre :D :tummenupp

Jag måste förkröka lite så 17 sprack för mig men jag siktar på 18 ist så är det nån som rammlar in medvetslös och lägger sig raklång på golvet så är det bara jag.. Men väck mig inte då bara så är ni snälla!

Förkröka före du går till Akkurat är som att käka kalla fiskbullar ur burk hemma före du går till mathias dahlgren :mad:

Nu är vi här ...
5ae87d19-4173-f85c.jpg

:va hur kan jag ha ont i huvudet redan nu?
:rolleyes:måste ha vare de 2 stora glasen med rent vatten i :D

Kul å se så många nya ansikten och ett par lite äldre också.

Pippi älgarna i sthlm är inte som dom i norr ;)

Back