Dax för en AW igen, fre 3/12

Hoppas AW'n blir bra roligare än julbordet jag var på med jobbet nyss. Var ju fan inga som ville gå vidare annat än chefen och vi fyra andra. Herrejösses är det så här det är att bli gammal....,?

Hoppas AW'n blir bra roligare än julbordet jag var på med jobbet nyss. Var ju fan inga som ville gå vidare annat än chefen och vi fyra andra. Herrejösses är det så här det är att bli gammal....,?

Det kommer nog vara lungt och städat som det brukar va på AWn.
Jag kommer att vara nykter och till mestadels att sitta i ett eget litet hörn och bara ta det lugnt..
Som jag brukar med andra ord! :)
Men det kan vara skönt det med ibland efter att ha jobbat en hel vecka... :tummenupp

Lägg av nu Linkan, det är allmänt känt att din mamma inte låter dig åka tunnelbanan ensam in till stan. Du får följa med oss ut när du blivit stor. :arsele
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:tummenupp

Jag ska göra kaos!:gnissla
Nä, du ska fixa Annas lägenhet.:mattias
Iaf innan du gör kaos...

:brynad
Jag kommer blaaaa blaaaa blaaaaaa...
Som vilken simpel Bond-tjuv som helst berättar han om hela sin onda plan för offret. I god tid innan dessutom så offret hinner alliera sig med ett gäng nagelförsedda och PMS:iga 50-kilosar så de kan gå klös på Lårrdi när kvällen väl kommer! :fakta

var finns bilderna från senaste AW'n
Va du inte där behöver du inget veta. :ajjabajja
(Dumma Jorma, inte skvallra! Och ghey-bilden är MIN bara MIN! :drool)

Du vet väll att små pojkar leker me stora vapen ;) :fakta
Ännu en sak din mamma redan sagt åt dig hundra gånger: Du FÅR inte ta med dig nallen till krogen! Du vet ju hur lessen du blir när du tappar bort den!

Bifogat

• linkans leksak.jpg
    linkans leksak.jpg
    21.7 KB · Visningar: 183
....
Va du inte där behöver du inget veta. :ajjabajja
(Dumma Jorma, inte skvallra! Och ghey-bilden är MIN bara MIN! :drool)

Ännu en sak din mamma redan sagt åt dig hundra gånger: Du FÅR inte ta med dig nallen till krogen! Du vet ju hur lessen du blir när du tappar bort den!

Oki...

Jag fick en inbjudan till Club Privé. Ska vi dra dit istället?

Nej, låt mig lura dig på tusenlappar istället! För endast 3500 kr kan jag utföra en osexig lapdance, lägg till 500 kr så ska jag stöna också. Plutar med läpparna gör jag free of charge, vi är ju polare. Självklart erbjuder jag även en flaska Pommac till det facila priset av 1990 kr! Kåmpispris! :D

Nej, låt mig lura dig på tusenlappar istället! För endast 3500 kr kan jag utföra en osexig lapdance, lägg till 500 kr så ska jag stöna också. Plutar med läpparna gör jag free of charge, vi är ju polare. Självklart erbjuder jag även en flaska Pommac till det facila priset av 1990 kr! Kåmpispris! :D

Har du bara tomtegrejerna på så e jag nöjd!

Back