Dax för en AW igen, fre 3/12

haha det där sista inlägget av dig gör mig konfunderad, stämmer inte riktigt med alla dina andra inlägg på SH :va :tummenupp

Nu förstår jag inte riktigt vad du pratar om... Skulle jag.. Nää... Eller va..? :va

Well jag, Liquid_shadow och min iphone kommer! :hihi

(BTW, är det inte något i Mauds inlägg som säger att hon hoppas på lammkött?)

Vaa fan jorma, har du blivit tappad bakom en vagn.. igen?! Först till fyllo, nu till prydd?

Jag fyllo? Jag har väl aldrig druckit.. På sista AWn drack jag bara en öl när jag var där.. Eller såg du mig dricka mer?
Jag har alltid vart pryd och de trodde jag alla visste.. :va

Fan va korkade ni är! Han invaggar er ju bara i falskt förtroende. Sen kommer han dra på sig skinnstället (som ju inte blir använt under hojsäsongen) och röja sejtan! :yoparty

Men snäll....Måste du avslöja mig..? :huvet

Last edited:
Jag fyllo? Jag har väl aldrig druckit.. På sista AWn drack jag bara en öl när jag var där.. Eller såg du mig dricka mer?

Nää juste.. du drack inte så mycket.. Där.. :gnissla

låter iaf som att man kommer att träffa en hel del glada o roliga människor:tummenupp

Inte omöjligt att jag liftar in en sväng

Ah synd, är i gbg då.. Mika kommer säkert att försöka påstå att det inträffat massa incidenter.. någon får ta på sig att dokumentera så att man kan kontrollera sanningshalten i det...

Ah synd, är i gbg då.. Mika kommer säkert att försöka påstå att det inträffat massa incidenter.. någon får ta på sig att dokumentera så att man kan kontrollera sanningshalten i det...

Osis :gnissla. Dokumentation blir det väl men hur sanningsenlig den blir återstår väl att se :rolleyes: :D

Påstå?:D Ok, jag ringer efter dig nästa gång jag råkar vara inblandad i någon snaskig incident. Vissa gillar ju se på...:arsele haha...Nej, tyvärr måste jag också banga, är i Frankrike då. Blir säkert utgång där istället:yoparty Sist jag gick ut med det gänget:fyllisar, vaknade jag naken på ett ekgolv på Östermalm:död...blev lite nordisk kompott av det hela:censored...Peter, vill du ha vittnesmål på detta?:D

Tänkte det skulle sitta fint med en sista AW innan jul. Då helgerna raskt går åt till julstök så får det bli om en dryg vecka (nästföljande är luciahelg). Då jag inte orkar leta rätt på något nytt ställe med så här kort framförhållning så får det bli en gammal goding och de flesta vill ju helst bara ta en öl eller två. Det får bli

Akkurrat, fredag den 3/12

så kommer alla in, även ungvalpar :D, och jag slipper joxa med bordsbeställning, åldersgränser och tider. :rolleyes::D

Efter jul kan vi försöka hitta något nytt koncept med lite längre framförhållning. :tummenupp

Du har väll på dig den korta läderkjolen? :tungan

är i Frankrike då. Blir säkert utgång där istället:yoparty Sist jag gick ut med det gänget:fyllisar, vaknade jag naken på ett ekgolv på Östermalm:död...

Du var ute med något gäng i Frankrike och vaknade naken på Östermalm..? Bra jobbat :yoparty

Peter, vill du ha vittnesmål på detta?:D

Haha, nej tack, bara att tänka på det får mig att hålla mig borta från både östermalm och frankrike :)

Nu förstår jag inte riktigt vad du pratar om... Skulle jag.. Nää... Eller va..? :va

Men snäll....Måste du avslöja mig..? :huvet

Jag såg när du gick ut och såg vääällldiiggttt städad ut.....

Back