Dax för en AW igen, fre 3/12

Var det så här ni tänkte?

Bifogat

• svarmor_dunno_228396w.jpg
    svarmor_dunno_228396w.jpg
    13.6 KB · Visningar: 45
  • Lammkott_startbild.jpg
    Lammkott_startbild.jpg
    31 KB · Visningar: 177
Japp helt riktigt.. Eller svärmorsdrömmen iaf om inte annat!
jag menar vilken svärmor skulle inte bli glad om deras dotter kom hem med lite lammkött till middag! :tummenupp
:confused: Så vaddå, man ska göra hela jobbet med jakten. Och sen när man kommer hem ska man bara servera till nån annan?? :gnissla
Puh, tur man flyttat hemifrån... :lol

Var det så här ni tänkte?
Nja, jag föredrar nog helstekt lammunge i så fall. Styckad gör den ju inte så mycket nytta. :tuttar

Dags att få lite fart på denna tråd.

Du har väll på dig den korta läderkjolen? :tungan

Mina varma stövlar matchar så dåligt den korta men jag kan ta den lite längre. Tror det är tillräckligt avancerat för en pojkvasker som dig :tuttar :D Kan ju inte ha dig dräglande över mig hela kvällen :tungan

Mina varma stövlar matchar så dåligt den korta men jag kan ta den lite längre. Tror det är tillräckligt avancerat för en pojkvasker som dig :tuttar :D Kan ju inte ha dig dräglande över mig hela kvällen :tungan

Kul att du styr upp=) Jag jobbar på fredag men slutar ju tolv så man aldrig om man dyker upp. Men då brukar ju folk ha gått hem...:tungan

:confused: Så vaddå, man ska göra hela jobbet med jakten. Och sen när man kommer hem ska man bara servera till nån annan?? :gnissla
Puh, tur man flyttat hemifrån... :lol

Nej det sa jag aldrig.. Det räcker till alla ska du se, här sitter inte fast sörrö! :tummenupp

Jag kommer vara på en arbetsintervju så för mig blir det "after posible-future-work"!

Men vem blir efterfesten hos den här gången.. det är något jag tyckts fattats!

Kul att du styr upp=) Jag jobbar på fredag men slutar ju tolv så man aldrig om man dyker upp. Men då brukar ju folk ha gått hem...:tungan

Ja, det är ju ett problem om man kommer sent att folk redan lämnat men det beror ju på att om man kommer direkt efter jobbet vid 5-6 tiden så har man ju festat i sex timmar vid den tiden och tycker oftast att nu är det bra :krama Får hoppas att nästa år blir det AW där det inte är kvällsjobb för dig. :)

Ja, det är ju ett problem om man kommer sent att folk redan lämnat men det beror ju på att om man kommer direkt efter jobbet vid 5-6 tiden så har man ju festat i sex timmar vid den tiden och tycker oftast att nu är det bra :krama Får hoppas att nästa år blir det AW där det inte är kvällsjobb för dig. :)

Sist när jag och Pia dök upp så hade vi börjar 4, så det där är ingen ursäkt;):banana

Fan nu blev jag ju lite sugen på öl/dreggla på Maud i skinnkjol/terra krymplingen R5-1/spilla öl i Annas urringning/etc/etc...:D

Jag sätter upp mig som "Kanske"!

Fan nu blev jag ju lite sugen på öl/dreggla på Maud i skinnkjol/terra krymplingen R5-1/spilla öl i Annas urringning/etc/etc...:D

Du är så välkommen :tummenupp och ska du göra allt det du radade upp får du fullt upp hela kvällen :D

Sist när jag och Pia dök upp så hade vi börjar 4, så det där är ingen ursäkt;):banana

Ok, ok jag är bara ingen nattuggla och sist skulle jag på teater dagen efter. Ville ju inte somna i salongen. Så pinsamt om man börjar snarka :D

Du är så välkommen :tummenupp och ska du göra allt det du radade upp får du fullt upp hela kvällen :D

Äh! Jag är effektiv! Dom uppgifterna bör vara avklarade på ca en halv öl, eller tre minuter i människotid....:hihi

Edit: Jag kanske ska lägga till min personliga favorit också. Isbit i urringning. Mitt personliga rekord med kastad isbit är 8 meter. Blev ett jäkla liv.:D:tuttar

Last edited:
Äh! Jag är effektiv! Dom uppgifterna bör vara avklarade på ca en halv öl, eller tre minuter i människotid....:hihi

Edit: Jag kanske ska lägga till min personliga favorit också. Isbit i urringning. Mitt personliga rekord med kastad isbit är 8 meter. Blev ett jäkla liv.:D:tuttar

Det är till att ha stort förtroende för sin kapacitet :rolleyes: :D :D och inte är du orolig för hämndfulla brudar heller :hihi

Isbitar i urringningen är kallt :gnissla men det var ju Anna som skulle bli utsatt för det så då kan man lugnt låta bli höghalsad polo :D

Det är till att ha stort förtroende för sin kapacitet :rolleyes: :D :D och inte är du orolig för hämndfulla brudar heller :hihi

Isbitar i urringningen är kallt :gnissla men det var ju Anna som skulle bli utsatt för det så då kan man lugnt låta bli höghalsad polo :D

Fan! Du har rätt, jag kan ju inte annonsera mina lömska planer, då kan ju bristen på urringningar bli rent katastrofal...:gnissla

Jag kommer nog vara kvar länge i fall du hade tänkt att komma förbi runt 12 så de ingen fara.. Men tar du med en rullstol då så är du snäll, eller orkar du bära mig tror du? :va

"Kanske" duger inte dom här kvinnorna vet vad dom vill ha! :tummenupp

Last edited:

haha :brinnerup höga stövlar å kort tjol låter som en jätte bra matchning :tuttar

är det någon speciell tid som är sagt?

Lite sugen på o komma!
Men jag kan ju inte köpa grisen i säcken så brewdar, upp me bilder!!!

Back