Dax för en AW igen, fre 3/12

haha :brinnerup höga stövlar å kort tjol låter som en jätte bra matchning :tuttar

är det någon speciell tid som är sagt?

Jag har inte bestämt någon tid men sist började vi dyka upp vid 17. Vet dock inte om jag hinner så tidigt men siktar på inte senare än halv sex. Verkar det vettigt?

Lite sugen på o komma!
Men jag kan ju inte köpa grisen i säcken så brewdar, upp me bilder!!!

Finns väl bilder nog från de senaste AW:earna eller de kanske är avskräckande :D

Dom måste väl få nåt att tråna efter....

....eller ja inte nåt :arsele :tuttar :D

Last edited:
Då får du köpa en stor öl gubben. ;)
:brynad

:rofl :rofl :rofl Då får du var snabb att träffa rörliga föremål :tuttar :D

Jag kommer lobba in den från säkert avstånd. Bäst effekt uppnår man om offret har sk body och om isbiten beskriver en perfekt parabel genom luften. Fallhöjden är viktig för att uppnå maximal penetration där själva inträdet sker centrerat i klyftan för att sedan fortsätta i tangentens riktning, och för bästa effekt, ha förbrukat sin rörelseenergi i botten av den sk bodyn.:D

Last edited:
var finns bilderna från senaste AW'n? jag skiter i grisen i säcken men det vore kul att kunna känna igen nån från SH så man inte står där och ser ut som en vilsen fågelholk.

var finns bilderna från senaste AW'n? jag skiter i grisen i säcken men det vore kul att kunna känna igen nån från SH så man inte står där och ser ut som en vilsen fågelholk.

Det finns i dom andra AW trådarna! Sen har jag en del på FB men dom är lite mer privat kan man säga! :tummenupp

http://s1013.photobucket.com/albums/af255/stefan-viking/AW med sporthoj/

Som sagt dom ocensurerade bilderna finns på face men dom vill du inte sen.. Kommer säkert komma några såna på dig med efter du fått i dig lite och blivit mer villig... Damerna skojar inte när dom säger att dom gillar lammkött! :D

Last edited:
Det finns i dom andra AW trådarna! Sen har jag en del på FB men dom är lite mer privat kan man säga! :tummenupp

http://s1013.photobucket.com/albums/af255/stefan-viking/AW med sporthoj/

Som sagt dom ocensurerade bilderna finns på face men dom vill du inte sen.. Kommer säkert komma några såna på dig med efter du fått i dig lite och blivit mer villig... Damerna skojar inte när dom säger att dom gillar lammkött! :D

vilken tur(eller otur :( ) att jag inte klassas in i kategorin lammkött då. i vilket fall som helst, vilken tid börjar ni drälla in då? ser ni nån vilsen halvskäggig typ med en svart Bäckström mössa, så är det jag. :tummenupp

vilken tur(eller otur :( ) att jag inte klassas in i kategorin lammkött då. i vilket fall som helst, vilken tid börjar ni drälla in då? ser ni nån vilsen halvskäggig typ med en svart Bäckström mössa, så är det jag. :tummenupp

Såja det inget att hänga läpp för det är där Shadow kommer in i bilden! :tummenupp
Men jag kommer nog att vara där runt 6tiden.. Så ser du nån i svart ligga tröja så är det jag! :)

:brynad

Jag kommer lobba in den från säkert avstånd. Bäst effekt uppnår man om offret har sk body och om isbiten beskriver en perfekt parabel genom luften. Fallhöjden är viktig för att uppnå maximal penetration där själva inträdet sker centrerat i klyftan för att sedan fortsätta i tangentens riktning, och för bästa effekt, ha förbrukat sin rörelseenergi i botten av den sk bodyn.:D

Om du lyckas få ned den i min klyfta ska du ha en eloge. Risken är att den studsar ut igen :tungan :D :D

Du kan även spana efter en lockig blondin i läderkjol :tuttar :D

Last edited:
Lite sugen på o komma!
Men...:va Du har ju redan en bild på oss. Din avatar visar ju mig, BusAnna och Maudan breve varann. Och vill du ha fler bilder på oss får du fan ta med egen kamera.:mattias
Btw förväntar vi brudar oss att du kommer utklädd till tomte, som på bilden du la in i tomteavatar-tråden. Vi kan offra oss och greppa efter halmstråna...:tuttar

Men...:va Du har ju redan en bild på oss. Din avatar visar ju mig, BusAnna och Maudan breve varann. Och vill du ha fler bilder på oss får du fan ta med egen kamera.:mattias
Btw förväntar vi brudar oss att du kommer utklädd till tomte, som på bilden du la in i tomteavatar-tråden. Vi kan offra oss och greppa efter halmstråna...:tuttar

Du menar att det skulle finnas nått annat att greppa därunder :va :tungan :D

Jag och liquid lär vara där till kl18-19.. middagstid helt enkelt :)
kjsdhglksadhpgöaobfhsdalkssd :mad:

Blivit blixinkallad på en jobbresa så sticker med fakirflyget på morgonen och kommer hem till Arlanda 18:45. Hyfsat tiltande!

Med lite tur med flygtiderna kan jag vara på plats vid 20 tiden.

dom har jette STORA baljor med hoegaarden på akkuratt!

App app, du känner mig, jag är ju en FIN flicka!! :mattias

Lite sugen på o komma!

Lägg av nu Linkan, det är allmänt känt att din mamma inte låter dig åka tunnelbanan ensam in till stan. Du får följa med oss ut när du blivit stor. :arsele

Last edited:
Back