Datorbutik i Stockholm med allt?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Känner ni till någon butik i Stockholm som har "allt" hemma? Vill uppgradera arbetsdatorn här och vill över dagen kunna köpa det jag vill ha :)

Butiken i fråga ska alltså ha CPU, minnen, moderkort m.m i lager för att köpas över disk. Inga kompetta system osv... såvida jag inte hittar nått perfa då, men elgiganten och sådant går bort direkt.

Dataprince - ringvägen
Kylning.com - karlbergsvägen (efter cafe tranan)
webbhallen - sumpan / sveavägen

Har dom bra priser oxå? Är de i närheten av komplett och netonnet? det är ok att betala 500-1000 kr extra på totalen av att kunna plocka hem grejerna idag.

webhallen är väl mitt i stockholm = ingen parkering... bah. Hur gör man då? lol.. =)

Har dom bra priser oxå? Är de i närheten av komplett och netonnet? det är ok att betala 500-1000 kr extra på totalen av att kunna plocka hem grejerna idag.

webhallen är väl mitt i stockholm = ingen parkering... bah. Hur gör man då? lol.. =)
Webhallen ligger på Sveavägen och det finns en busshållplats precis utanför. Det är aldrig några plattfittor där ändå under sommaren så det är lungt.
Beställer du innan på nätet så hämtar du bara och pröjsar, tar max fem minuter.

Precis som matbutiker så är vissa produkter dyrare samtidigt som andra är billigare. Gör en lista på vad du ska ha och sedan jämför du hur mcket det skiljer dom åt.

Du har juh mcn, bara ställa dig utanför och garva :)

Köpte lite skit nu .. en Intel Due 2 nått tjosan. 775-sockel.
Köpte en Zalman, men fick inte med kitet för att få den att passa!!!
Någon här som ikväll råkar ha just denna lilla adapter?

313037.jpg

på webhallen parkar du utanför på sveavägen och håller ögonen efter lisa.. Det är semestrar nu också så det är rätt lugnt md trafik

3035644 Vad fick du ge för godiset?
asus m/b schyst... intel duo e6600, Ocz 2 gb dual channel nvidia sli 800mhz, svart schyst midilåda + nätagg 500w + extra tystfläkt, zalman, raptor 74gb 10000rpm, trådlöst nätverkskort, logitech tangentbord, mus, två högtalare, musmatta.

8600 kr totalt.

satt och kolla vad det skulle kosta på komplett.se, fick då 9700 som pris (utan tangentbord och mus). så jag fick nog bra pris. (pcsuperstore)

Eller så åker man till ekensbergsvägen i solna/sundbyberg där webhallen har parkering så slipper man bry sig om P-böter...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien