Nästa år då eller?Enligt inofficiella källor börjar Steam sin sommarrea på torsdag 14 juni och den ska hålla på till Måndag 30 juni.
Den 14 juni var en lördag, och jag har då inte märkt av nån sommarrea.
Nästa år då eller?Enligt inofficiella källor börjar Steam sin sommarrea på torsdag 14 juni och den ska hålla på till Måndag 30 juni.
Nästa år då eller?
Den 14 juni var en lördag, och jag har då inte märkt av nån sommarrea.
Steam sommarrea avslutade förra veckan. Under 10 readagar har jag skaffat mig 20 titlar för ett totalt pris på 644 kr om jag räknar med 1 eur = 9 kr. Både Indie och AAA-titlar har det blivit. Har provat de flesta och bland dessa har Saints Row 4 helt klart varit det bästa. Sjukt kul och galet. Nu har jag att göra på min regniga semester som börjar om några veckor.
Av en händelse såg jag Watch dogs för köp-nu-pris på 75 riksdaler på Tradera. Klart man slog till.
Fick instruktioner och kod leverarat till mail och det gick fint att installera via Uplay.
Spelet kräver en hel del av datorn och det verkar både hajpat och fräckt. Spelat två timmar hittills men gillar inte riktigt spelmakniken. Man vänjer sig väl snart.
Jag var så sjukt besviken på Watch Dogs, inte spelat klart det ens... Daggrafiken är under all kritik och spelmekaniken likaså. Framförallt fysiken på bilarna, det absolut sämsta jag varit med om. Jag skulle väldigt gärna vilja spela klart spelet för jag gillar ändå storyn men jag blir så irriterad på allt runt omkring
Äh...
Det var mitt eget fel såklart. En nödvändig EA-process hade gömt sej under finurligt namn och blockerades av brandväggen.
Jopp! Lirar igenom kampanjen.Har du fått igång BF nu då?
Jopp! Lirar igenom kampanjen.
Sänkt upplösningen till hälften men det laggar ändå när det är mycket på gång. Antar jag får sänka ännu mer. :-/
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|