Kan tilläga en sak till Gumpas fina guide
Dammsug Inte på själva "korten" utan bara på fläktarna. Kan bli lite otrevlig statisk elektricitet annars.
Och då kan man få problem med minneskretsarna, eller?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan tilläga en sak till Gumpas fina guide
Dammsug Inte på själva "korten" utan bara på fläktarna. Kan bli lite otrevlig statisk elektricitet annars.
Hahahaha3164736Och då kan man få problem med minneskretsarna, eller?![]()
Köpa en ny är nästan hela min månadsinkomst som sjukskriven och arbetslös![]()
jag förstår att det är tufft men risken är att du lägger ner så mycket pengar på den gamla att det hade räckt till en ny, sen går den gamla snart sönder igen eller är så omodern att du måste köpa en ny i alla fall, hux flux har du betalat 2 nya datorer istället för 1
visst är det mycket bättre att köpa ny (som han ev. bygger åt mig) än att köpa beg. tex via blocket ? Har fått för mig det iallafall.
Bör väl göra ett litet tillägg nu känner jag, kör en liten burk tryckluft (vanlig tryckbehållare a la sprayfärg fast med vanlig komprimerad luft) och använd den för att få ut dammet från burken. Klart det går att dammsuga men med tanke på hur jävla mkt statisk elektricitet en dammsugare genererar så är det som att be om ett ESD problem!
Adaware ska du inte ta bort. Kör det ibland, det hjälper till att rensa burken på massa skräp.
"kollade dolda filer i temp.mappen och har aldrig sett så mycket innehåll i den i hela mitt liv"
Vad är temp.mappen och vad hamnar där ??
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |