Dansande Biker

WetWilly skrev:
2076952 börjar bli väldigt trött på att detta klippet läggs upp 28 gånger om dagen.. :fatta!

Ingen som tvingar dig att klicka om du redan sett den.
Rubriken "dansande biker" borde väl ge dig en hint om vad det är, så varför inte bara skita i att klicka o sluta gnälla? :7peta

Chronic skrev:
2076204 Kan väl vara vem som helst i hela världen? Amerikanskt vägguttag. Fattar inte vad det roliga är heller.
De va en jäkel å va torr då...

Det är nån på sh säger sägnerna....
Därför undrade jag.
Förresten är den fett ball! Få killar som ställer sig och gör nått dylikt.

Jag tycker också det är bra gjort, dessutom gör han det fan rätt bra för att vara kille:-) sen skiter jag i om det är en svensk eller inte. Tycker den är skön alla fall:-)

TinaTjejen skrev:
2077319 De va en jäkel å va torr då...

Det är nån på sh säger sägnerna....
Därför undrade jag.
Förresten är den fett ball! Få killar som ställer sig och gör nått dylikt.

Torr...eller förfinad? Jag vet svaret...

McFille skrev:
2077132 Ingen som tvingar dig att klicka om du redan sett den.
Rubriken "dansande biker" borde väl ge dig en hint om vad det är, så varför inte bara skita i att klicka o sluta gnälla? :7peta

finns mer än en dansande biker. kunde varit en ny. men så fort det är en tjej som lägger upp nåt på forumet så börjar alla dregla o ska börja ragga o vara övertrevliga :zpy

Haha, vad ska man säga, killen kan ju röra sig iaf... :rofl

WetWilly skrev:
2077493 finns mer än en dansande biker. kunde varit en ny. men så fort det är en tjej som lägger upp nåt på forumet så börjar alla dregla o ska börja ragga o vara övertrevliga :zpy

Vaknat på fel sida? :pannkyss

Kerplunk skrev:
2077507

Vaknat på fel sida? :pannkyss

inte direkt.. men seriöst det är ju så. skulle tex du lägga upp det klippet skulle du bli idiotförklarad. men ska inte snacka om sånt som inte hör till ämnet i fina tinas hörna. (inget illa menat mot dig Tina). ska lämna dig o pojkarna ifred :fyllisar

o gräv bort skåne fort

Last edited:
Snarare ni som hela tiden gnäller för att ett klipp redan har postats en gång som idiotförklaras...ge fan i att klicka!

WetWilly skrev:
2077535 inte direkt.. men seriöst det är ju så. skulle tex du lägga upp det klippet skulle du bli idiotförklarad. men ska inte snacka om sånt som inte hör till ämnet i fina tinas hörna. (inget illa menat mot dig Tina). ska lämna dig o pojkarna ifred :fyllisar
hahaha... ser att du inte varit ute å åkt hoj idag som vi andra och kanske lite grinig.. :D
om du eller nån vill se, ja vad ska vi kalla det.. ett försök att härma kille ovan av 2 tjejer och inte sätt det tidigare så finns det en länk på min sida som heter Girls Dancing Silly dok är den inte lika kul...

Bazooka skrev:
2077556 hahaha... ser att du inte varit ute å åkt hoj idag som vi andra och kanske lite grinig.. :D
om du eller nån vill se, ja vad ska vi kalla det.. ett försök att härma kille ovan av 2 tjejer och inte sätt det tidigare så finns det en länk på min sida som heter Girls Dancing Silly dok är den inte lika kul...

haha stämmer bra tony. :tungan har inte kört idag. sjuk! tror ja såg nåt blått skymta förbi tidigare idag.

När filmen började snurre för länge sedan, så skulle det vara nån snubbe i new york...
Så det är min gissning :va

Jag skrattar inte ens när jag ser den.Det är pinsamt och genant en man som dansar som en strippa måste bara vara ... :tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT