Dansande Biker

WetWilly skrev:
2077535 inte direkt.. men seriöst det är ju så. skulle tex du lägga upp det klippet skulle du bli idiotförklarad. men ska inte snacka om sånt som inte hör till ämnet i fina tinas hörna. (inget illa menat mot dig Tina). ska lämna dig o pojkarna ifred :fyllisar

o gräv bort skåne fort
Hörrudu din lilla snorjärss, ta och gräv ner dig i hålet du kom upp ifrån och lägg av med gnället.
:D
Hade dina inlägg varit lite trevligare så kanske folk hade svarat mer på dem åxå?
Btw är Kerplunk en tjej... å varför ska hon få alla grabbarna :va

Fina tinas hörna......

TinaTjejen skrev:
2077319
Få killar som ställer sig och gör nått dylikt.

Men för ... ja, tack gode god för att dom är få !

(Look whos talking, i sommar blir det moonwalk i mitt MC-ställ!)

Last edited:
Alla ni som gnäller på detta klipp...jag tror ni bara är avundsjuka på grabben bara för han kan dansa :tungan ha ha ha...klart skönt klipp tycker ja...fan, han har ju talang ju...och kondis oxå för den delen...shit, stå å hålla på så där i nästan 4 min me full mundering :tummenupp

Cornsnake skrev:
2077351 Jag tycker också det är bra gjort, dessutom gör han det fan rätt bra för att vara kille:-) sen skiter jag i om det är en svensk eller inte. Tycker den är skön alla fall:-)

Kul att se fler från trakterna här på SH...snart går ju att ställa på hojen :tummenupp undra om det dyker upp fler i år?

TinaTjejen skrev:
2078210 Hörrudu din lilla snorjärss, ta och gräv ner dig i hålet du kom ifrån och lägg av med gnället. :D
Hade dina inlägg varit lite trevligare så kanske folk hade svarat mer på dem åxå?

Fina tinas hörna......

Vad tror du hans mor skulle tycka om det ? :lol

Ja, jag var tvungen att ta bort "upp" för att det skulle passa in bättre. :tungan

Nursey skrev:
2077519 Har sett den vidoen på utländska hojforum..så jag tror inte att den är svensk..men man vet ju aldrig..kusligt liten värld ibland :gnissla
Since we can't ride during winter here in NY. This is what we do, put on our gears and dance silly.

WetWilly skrev:
2079497 snorjärs? rynktant på dig :bladder
Du behöver inte titta...så sluta klaga!

TinaTjejen skrev:
2078210 Hörrudu din lilla snorjärss, ta och gräv ner dig i hålet du kom upp ifrån och lägg av med gnället.
:D

Fina tinas hörna......

Inga personliga sarkasmer....det får ni ta via PM!!

Håller med! Favorit i repris, garvar och kan inte låta bli att titta när den dyker upp. Tror att han peppar sig inför en hojtur då han till o med har ryggskyddet på sig :D

Ouuups!!! Inloggad i gubbens namn, kommer få fett med stryk *ASG*

//Trinity

SPID skrev:
2078827 Ha ha ha tycker den där videon var sååå jävla skön tack för ett stort garv :yoparty

Haha jag kanske har dålig humor men jag kan inte låta bli att dra på smilbanden :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT