AndreasNo
Bannad
Ja... nu e ja trött på skiten ja har haft sen ja separerade så nu ska ja ha en ordentlig igen.
Men va ska man ha för någon?
Men va ska man ha för någon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jo jag vet att de finns en miljon dammsugare precis som me allt annat
O jag har tyvärr inte tid att åka runt o prova dammsugare, o sist ja gjorde de va för 2-3 år sen o de händer ju lika mkt på dammsugarmarknaden som på alla andra marknader så de har ju komme så jävla mkt nytt sen dess :S..

En självgående![]()
Jag ser inte någon större besparing med en påslös dammsugare.

Ända till det blir som för mig. Min gamla Volta, som förövrigt fungerar perfekt, börjar det bli svårt att hitta påsar till.
Har också planer på att köpa en påslös nu snart och låta Voltan göra tjänst i garaget när bilen behöver städas.
Du ska ha en centraldammsugare. De "självgående" är bara skit än så länge. Inte tillräckligt raffinerade ännu. Centraldammsugarna blir dessutom billigare o billigare. Köp.
Jag skulle vilja säga att centraldammsugarna (fram tills nu, jag har inte kollat på senare tid) är bara skit, i alla fall om man som jag har 140 kvadrat i två plan, med så långa rör så susar det knappt i munstycket.
De får nog fan bli en Miele, men den ja vill ha finns fan inte i lager![]()

Tysta, effektiva, otroligt bekväma. Vad är det för skit du har kört med?
Vilket föredrar du, dra runt på en 10kg-klump suga lite - sladden åker ut, du rusar i frustration in o sliter ut sladden för att plugga in den i nästa rum...![]()
ELLER...
Ha en jättelång sladd som du kommer åt med överallt. Som dessutom är tyst.![]()
Jag vet vad jag väljer.
Jag skulle vilja säga att centraldammsugarna (fram tills nu, jag har inte kollat på senare tid) är bara skit, i alla fall om man som jag har 140 kvadrat i två plan, med så långa rör så susar det knappt i munstycket.
hmm iaf 7 år funkar felfritt suger bra tyst och smidigt. Dem har ett uttag på botten-v och ett på över-v.Jag har nog aldrig lyckats dra ur sladden medans jag dammsugar, jag behöver flytta den mellan två uttag på varje våningsplan.
Jag skulle behöva förvara ca 20 meter slang, eller bygga om huset avsevärt för att dra in rör till alla rum om jag hade centraldamsugare, dom jag har provar har haft kortare slang/rör än så och dom har sugit dåligt.
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!