Liwa1
Supermedlem
Då så! Kollar av här när jag kan dra tidigare från jobbet och packar in dotter som får vara vild utan fyrhjuling, min man och hans hoj i bussen. Jag jobbar och min man får träna, det låter väl som jämn fördelning mellan mig och min man...hmmm.
Ja ja, är man med i klubben så får man ta lite ansvar, tycker jag. Visst är det långt att åka, men har min man tid och råd att träna så har man tid och råd att hjälpa till en gång med.
Ska se om inte min hoj följer med den med och får ta mig runt Sviesta ett pass, har ju aldrig kört där och då får mannen vara grindvakt eller vad han nu är just då.
Hör av mig om datum
/Liwa1
Ja ja, är man med i klubben så får man ta lite ansvar, tycker jag. Visst är det långt att åka, men har min man tid och råd att träna så har man tid och råd att hjälpa till en gång med.
Ska se om inte min hoj följer med den med och får ta mig runt Sviesta ett pass, har ju aldrig kört där och då får mannen vara grindvakt eller vad han nu är just då.
Hör av mig om datum
/Liwa1
Din vilda dotter är inget problem!bara hon inte röjer runt på sin fyrhjuling!
Man meddelar roadracing@lms.se när man vill ta hand om träningen
Missar gör alla, omänskligt annars, jag har vart med på träningar sen -04 men gör fortfarande missar/glömmer saker när jag har hand om träningar (sen kanske jag bara är glömsk också?)
OCH det finns alltid folk i depån som kan hjälpa till med vissa saker både innan /under och efter träningen men vill/kan inte hålla i själva träningen eftersom de kör själva.
Sånna som redan tagit hand om några träningar i år känner kanske inte direkt ansvar att fortsätta med detmen ger råd och hjälp till de som tar hand om träningen så gott de kan