Dags igen, träningen på LMS inställd

Farsan kommer ut till banan innan 16 och och plockar bort slalombana, koner osv. Han har bil med drag till skamkärran!
Jag ska skynda mig från jobbet så fort jag kan men kommer nog inte va ute innan 16:30, jag kan hoppa över ett pass eller tre och flagga lite...

Fixar björn.e informationen om den gula linjen?

/Ozto på frugans konto som vanligt

Farsan kommer ut till banan innan 16 och och plockar bort slalombana, koner osv. Han har bil med drag till skamkärran!
Jag ska skynda mig från jobbet så fort jag kan men kommer nog inte va ute innan 16:30, jag kan hoppa över ett pass eller tre och flagga lite...

Jag kan hjälpa er att ta betalt och öppna upp så att ni får tag på det ni behöver.

Jag kan hjälpa er att ta betalt och öppna upp så att ni får tag på det ni behöver.

Bra... :tummenupp

Och då kanske du kan visa mig hur inskrivning och redovisning av pengar funkar så jag klarar det nästa gång...

det ska nog ordna sig om ingen annan vill ta över staffet-pinnen, du själv kanske :7peta

björn

Kan vi inte spela in Björn i morgon och sedan spelar vi upp det alla kommande tisdagar? :D

Nä, nä. All heder till tidigare träningsansvariga men nu kommer det bli nya rutiner.
Inget mesande. Ingen verbal tillsägelse vid "felaktig" körning.
Det måste kännas.:huvet
En av de lindrigare bestraffningarna är den gamla stupstocken som man får vid för tidig inbromsning.
Den kommer att ställas vid kafeterian

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck