Dags för After Work igen! 8/10

Ähh. Loranga försöker släcka ett ljus i fönstret med en hand. Det såg lite fjantigt ut tycker jag. :D
 
Tack för en trevlig kväll!! Hade ingen aning om att det var 22-ÅRS gräns på den där oconnerspuben!!Dessutom så hade vaktsaten mage att tycka till om att jag var för berusad för att komma in!
Å jag som bara tog "några" bärs i bastun efter jobbet.
Nä, finns det ingen annan pub att gå till?
 
22års gräns?! :o
Va e de för skit? Då får jag ju inte komma in där jue...

(eller är det kanske en magisk gräns för små stupfulla beelsebubbar?? :rolleyes: :D )
 
22 år är inga problem om du är tjej och är en snygg hojåkare. Tinatjejen platsar direkt. Gör beelsebub det? :va Jag har ingen aning. Jag har inte träffat beelsebub ännu.
 
JoS skrev:
22 år är inga problem om du är tjej och är en snygg hojåkare. Tinatjejen platsar direkt. Gör beelsebub det? :va Jag har ingen aning. Jag har inte träffat beelsebub ännu.


:D :tummenupp Bra där Jos.
Kom inte Beelse i onsdags då? :confused:
 
Jodå JoS,du har träffat Beelsebub, jag känner iallafall igen dig. Du gick uppför trappen när jag pratade med vakten. Men sedan kom jag inte in.
 
Tack tinatjejen. Ska göra det ,men har ingen "bra" bild! Kanske Tina vill komma hem till mig och fota mig? (har lite vin å räkor hemma)
 
beelsebub skrev:
Tack tinatjejen. Ska göra det ,men har ingen "bra" bild! Kanske Tina vill komma hem till mig och fota mig? (har lite vin å räkor hemma)
:eek:

1. Tina äter inte räkor
2. Tina är duktig på att ta osmickrande kort på folk
3. Framförallt, Tina har en WestW :kär
 
Okejdå, man måste ju försöka! Och en liten fråga? vad är en WestW?? En Westie vet jag vad det är (En vit terrier som är på omslaget till en Whiskeyplaska)
 
JoS skrev:
22 år är inga problem om du är tjej och är en snygg hojåkare. Tinatjejen platsar direkt. Gör beelsebub det? :va Jag har ingen aning. Jag har inte träffat beelsebub ännu.

Du är lite sarkastisk du jOs. Å andra sidan så kan jag klä ut mig till tjej? Kan du det? Såg inte ut så när du stapplade uppför trappan på oconners. :finger
 
Aha, tack du gröne man! Med tanke på alla ludna attiraljer folk har med el. på sig så trodde jag i min enfald att ett djur av någe slag var aktuellt!?
 
beelsebub skrev:
Okejdå, man måste ju försöka! Och en liten fråga? vad är en WestW?? En Westie vet jag vad det är (En vit terrier som är på omslaget till en Whiskeyplaska)

Du får väl se han om du kommer till Rörken nästa säsong. Den ståtligaste av de ståtliga. Skogens konung... eller nått :rolleyes: :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top