Dags för After Work igen! 8/10

Om jag ska kunna boka bord till i morgon så måste jag veta hur många vi blir innan jag går och lägger mig idag.
Mitt kära jobb anser inte att vi behöver ha tillgång till internet längre så jag kan tyvärr inte kolla av under dagen i morgon.
Men skriv in er före 23:00 så bokar jag för de som skrivit upp sig, om inte någon annan bokar?

Vi ses i morgon :hej

ReDan skrev:
men har du ingen gprs mobil då?
Jätte enkelt o surfa då! Lite dyrt bara!

Jobbet som pröjsar den och de klagar redan på att min räkning är för hög! Så det går bort.

Skulle nog sitta bra med en öl :öl ( eller två) efter jobbet...så jag kommer jag också. :tummenupp

Är det någon som ska åt knivsta-hållet till, efter oconners? Tänkte kanske dela taxi. Eller så får man väl ta bilen!! Ska bli trevligt att se er SPRITMORALISTER live!

jag har skrivit in mig i listan och jag är jäkligt mkt TJEJ (vad jag vet iaf) :D

Osså Maria....Samt att det säkert dyker upp några till både kvinns och gubbar så var det ju sist....

Penguin skrev:
M:et låter hälsa att vi har bord bokat i pubdelen idag. Bara så att alla vet. :tummenupp

Roger thääät!
det börjar dra i :öl-fingret .. :tummenupp
/z

Penguin skrev:
M:et låter hälsa att vi har bord bokat i pubdelen idag. Bara så att alla vet. :tummenupp

Pubdelen ? Jag trodde hela plejset var pub :rolleyes:

Jag kommer liite senare. Runt 20.30 ungefär.

på väg ner nu .. *s* SEE Ya
/z

Kongo bangar i kväll.... Sorry, kom precis hem från jobbet och har M Ä N G D E R med pappersexercis som jag måste jobba med i kväll *suck* :gråta är nog inte klar med allt jobb ikväll ens, får väl sitta framför burken i natt...(och då INTE på sporthoj)

Hoppas ni hade kul iaf!! :tummenupp

Ugluk också, sorry. Somnade på sofflocket och vaknade precis lite lagom mosig.
Hoppas ni får kul. :hej

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage