Dags för After Work igen! 8/10

Om jag ska kunna boka bord till i morgon så måste jag veta hur många vi blir innan jag går och lägger mig idag.
Mitt kära jobb anser inte att vi behöver ha tillgång till internet längre så jag kan tyvärr inte kolla av under dagen i morgon.
Men skriv in er före 23:00 så bokar jag för de som skrivit upp sig, om inte någon annan bokar?

Vi ses i morgon :hej
 
ReDan skrev:
men har du ingen gprs mobil då?
Jätte enkelt o surfa då! Lite dyrt bara!

Jobbet som pröjsar den och de klagar redan på att min räkning är för hög! Så det går bort.
 
Skulle nog sitta bra med en öl :öl ( eller två) efter jobbet...så jag kommer jag också. :tummenupp
 
Är det någon som ska åt knivsta-hållet till, efter oconners? Tänkte kanske dela taxi. Eller så får man väl ta bilen!! Ska bli trevligt att se er SPRITMORALISTER live!
 
jag har skrivit in mig i listan och jag är jäkligt mkt TJEJ (vad jag vet iaf) :D

Osså Maria....Samt att det säkert dyker upp några till både kvinns och gubbar så var det ju sist....
 
Penguin skrev:
M:et låter hälsa att vi har bord bokat i pubdelen idag. Bara så att alla vet. :tummenupp

Roger thääät!
det börjar dra i :öl-fingret .. :tummenupp
/z
 
Penguin skrev:
M:et låter hälsa att vi har bord bokat i pubdelen idag. Bara så att alla vet. :tummenupp

Pubdelen ? Jag trodde hela plejset var pub :rolleyes:
 
Jag kommer liite senare. Runt 20.30 ungefär.
 
på väg ner nu .. *s* SEE Ya
/z
 
Kongo bangar i kväll.... Sorry, kom precis hem från jobbet och har M Ä N G D E R med pappersexercis som jag måste jobba med i kväll *suck* :gråta är nog inte klar med allt jobb ikväll ens, får väl sitta framför burken i natt...(och då INTE på sporthoj)

Hoppas ni hade kul iaf!! :tummenupp
 
Ugluk också, sorry. Somnade på sofflocket och vaknade precis lite lagom mosig.
Hoppas ni får kul. :hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top