Dags för After Work igen! 8/10

Ähh. Loranga försöker släcka ett ljus i fönstret med en hand. Det såg lite fjantigt ut tycker jag. :D

Tack för en trevlig kväll!! Hade ingen aning om att det var 22-ÅRS gräns på den där oconnerspuben!!Dessutom så hade vaktsaten mage att tycka till om att jag var för berusad för att komma in!
Å jag som bara tog "några" bärs i bastun efter jobbet.
Nä, finns det ingen annan pub att gå till?

22års gräns?! :o
Va e de för skit? Då får jag ju inte komma in där jue...

(eller är det kanske en magisk gräns för små stupfulla beelsebubbar?? :rolleyes: :D )

22 år är inga problem om du är tjej och är en snygg hojåkare. Tinatjejen platsar direkt. Gör beelsebub det? :va Jag har ingen aning. Jag har inte träffat beelsebub ännu.

JoS skrev:
22 år är inga problem om du är tjej och är en snygg hojåkare. Tinatjejen platsar direkt. Gör beelsebub det? :va Jag har ingen aning. Jag har inte träffat beelsebub ännu.

:D :tummenupp Bra där Jos.
Kom inte Beelse i onsdags då? :confused:

Jodå JoS,du har träffat Beelsebub, jag känner iallafall igen dig. Du gick uppför trappen när jag pratade med vakten. Men sedan kom jag inte in.

Tack tinatjejen. Ska göra det ,men har ingen "bra" bild! Kanske Tina vill komma hem till mig och fota mig? (har lite vin å räkor hemma)

beelsebub skrev:
Tack tinatjejen. Ska göra det ,men har ingen "bra" bild! Kanske Tina vill komma hem till mig och fota mig? (har lite vin å räkor hemma)
:eek:

1. Tina äter inte räkor
2. Tina är duktig på att ta osmickrande kort på folk
3. Framförallt, Tina har en WestW :kär

Okejdå, man måste ju försöka! Och en liten fråga? vad är en WestW?? En Westie vet jag vad det är (En vit terrier som är på omslaget till en Whiskeyplaska)

JoS skrev:

Du är lite sarkastisk du jOs. Å andra sidan så kan jag klä ut mig till tjej? Kan du det? Såg inte ut så när du stapplade uppför trappan på oconners. :finger

Aha, tack du gröne man! Med tanke på alla ludna attiraljer folk har med el. på sig så trodde jag i min enfald att ett djur av någe slag var aktuellt!?

beelsebub skrev:
Okejdå, man måste ju försöka! Och en liten fråga? vad är en WestW?? En Westie vet jag vad det är (En vit terrier som är på omslaget till en Whiskeyplaska)

Du får väl se han om du kommer till Rörken nästa säsong. Den ståtligaste av de ståtliga. Skogens konung... eller nått :rolleyes: :D

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden