PimX
Ny medlem
om du vill ha en riktigt bra touringhoj så ska du garanterar satsa på en bandit 1250
dom är fina och köra
och funkar ALLTID 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tanken har slagit mig men jag vet inte. Är nog inte såpass mogen än![]()
Som många andra här lägger jag ett + på den hojen jag kör.
Enda problemet jag haft med min ducce är att kylaren gick sönder, fick ett stenskott som sköt hål i den. Men det går att lösa med att sätta på ett kylarskydd, vilket jag inte hade gjort.
Roligare hoj har jag inte testat, och du har en sittposition som är riktigt bra, perfekt för mig! Sen är kvaliteten topp också. Men jag tror inte någon ny mc har problem med kvaliteten på vitala delar heller, det är förfan 2012 vi lever i!
Köpte min FZ1-n -07 för ett par veckor sedan med godis (PCIII, yoshi). pröjsade 55k för den . Körde med den i helgen och jisses, vaddå vattenkammad?! Kan rekommendera, bra prutmån nu.
Enda nackdelen är att där lägger vi inte på 20kkr på mina ursprungliga 60. Men det går inte att komma ifrån dreggelfläckar på tröjan och trånga byxor....
Ahh, jag ber om ursäkt. Missade du skrev in en budget!![]()
Jag måste ju säga att det här är svårt att hålla sig ifrån... Skitkul hoj med "spettsäker" motor och skitkul att köra...
http://www.blocket.se/uppsala/Suzuki_B_king_Gsxr_1340_bk_38765199.htm?ca=6&w=3![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |