Dags att spänna musklerna inför ERF:et på Åsen

Nr:18 skrev:
Eftersom jag aldrig kommer ner i dom tiderna så vet du vem som måste ta i lite..... :D
jaa,, skalman... :va

GSXR1100R skrev:
Bad planning Jallemannen, släpp fruntimmers sysslorna nu och hjälp oss att inte komma sist i ERF:et
The Executive Manager har laddat upp genom att köra ZX-10R ikväll. :skrämd

valmers skrev:
Det är Management by Fear som gäller. Presterar inte gammelfarfar 1.20 eller lägre inom två varv bänkar jag honom (inte i dynojetbänken alltså). Har lite dålig koll på de andra två förarna, men EMR har ju taktiken klar som vanligt. Den som kör dåligt SSSCCCHLÖÖÖRR VI NER!
1.20 borde faktiskt gå, bara att kapa 2 sekunder i depåsvängen och 1 i trösen så är jag där, jag hade bakelitpuckar förra onsdagen, om en vecka så blir det lyxträning på halvslitna slicks.

Metallis & Boxer säger att dom inte behöver träna på Åsen :confused:

GSXR1100R skrev:
Metallis & Boxer säger att dom inte behöver träna på Åsen :confused:
Näe, eftersom (hallands)åsen bara är en lång rak nerförsbacke... :D Äech, Boxer har ändå skruvat bort minst 10 sekunder per varv på fjädringen - jag kommer iaf skylla på honom. :tungan

metallgutten skrev:
Näe, eftersom (hallands)åsen bara är en lång rak nerförsbacke... :D Äech, Boxer har ändå skruvat bort minst 10 sekunder per varv på fjädringen - jag kommer iaf skylla på honom. :tungan
Om jag inte sätter 1.20 nästa vecka så är det Boxers fel, han ska ge 17 i fjädringsinställningen :mad: Bakdäcket va perfekt slitet efter förra onsdagen

Nr:18 skrev:
Inse att SNITTA 1.11 i 4 timmar är omöjligt för er, att sen Smalman eller Röjturhult kan sätta en enstaka 1.11 är en annan femma, kör du snabbare än 1.15 så kommer dom att få gräva upp dig ur bollhavet, fråga Jordpes hur snabbt man kan ta esset :D

GSXR1100R skrev:
Inse att SNITTA 1.11 i 4 timmar är omöjligt för er, att sen Smalman eller Röjturhult kan sätta en enstaka 1.11 är en annan femma, kör du snabbare än 1.15 så kommer dom att få gräva upp dig ur bollhavet, fråga Jordpes hur snabbt man kan ta esset :D
Han tog väl inte esset i den farten han tänkte sej? :va

GSXR1100R skrev:
Ungefär 137% snabbare än vad som fysikaliskt va möjligt
Sagt av en okänd pilot på en 500 nån gång i slutet av 80-talet när han ligger på sjukhuset efter att ha testat att flyga genom kurvan efter ejes på gåsen:
Jag hade 122, men kunde haft 120, i huvudmunstycke alltså.....

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger