GSXR1100R
The older i get the faster i was
Visst ge dig på gamla nybörjare du, om du kör 1.11 ska jag köra 1.15Nr:18 skrev:Har jag utmanat dej?Ska snabbt lägga till dej i korrrekt tråd
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst ge dig på gamla nybörjare du, om du kör 1.11 ska jag köra 1.15Nr:18 skrev:Har jag utmanat dej?Ska snabbt lägga till dej i korrrekt tråd
![]()
Du räknas inte som nybörjare hur länge som helst :kockoGSXR1100R skrev:Visst ge dig på gamla nybörjare du, om du kör 1.11 ska jag köra 1.15
Jag kommer ALLTID att vara en feg nybörjareNr:18 skrev:Du räknas inte som nybörjare hur länge som helst :kocko
GSXR1100R skrev:1.20 borde faktiskt gå, bara att kapa 2 sekunder i depåsvängen och 1 i trösen så är jag där, jag hade bakelitpuckar förra onsdagen, om en vecka så blir det lyxträning på halvslitna slicks.
Metallis & Boxer säger att dom inte behöver träna på Åsen![]()
Jag är lika förbannad som dig, vad hände med motivationen och viljan, jag ska upp på Åsen om en vecka men Metallis tränar omodern enkamp på onsdagar, Boxer sitter hamma och filar avgasportar på sin Aprulla, han har fått för sig att tävling är bästa träning och ska göra en GSXR1100R, dvs tävla i 250SP på fm och sen ERF på em :kockovalmers skrev:
Nr:18 skrev:1.11 siktar vi på....
Mumlan är inte tjock, han är välvuxenoscar skrev:![]()
Med dig på limpan så kommer ni inte ens under det på 2km motorväg!
TJOCKIS!!!
GSXR1100R skrev:Mumlan är inte tjock, han är välvuxen
Du kommer att ha fyrhjulspunktering på din surdieseloscar skrev:Fastcorner är välvuxen. Mumlan är tjock. Du är fet, ful och talanglös.
Men va satan du är ju inte ens med och tävlar, stick iväg din fetknoppSweedo skrev:Å därmed var GSXR1849F utpsykad!![]()
Du är ful, jag kan bantaoscar skrev:Fastcorner är välvuxen. Mumlan är tjock. Du är fet, ful och talanglös.

Vad hjälper det, Pjoskar har en jättenäsaNr:18 skrev:Du är full, jag kan banta![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |