Dags att spänna musklerna inför ERF:et på Åsen

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Team The Botten Is Nådd featuring The EMR Network, är inoljade och redo att möta fienden, trots att detta är vår första Team Work så känner vi att ni borde frukta oss, vi har ett psykologiskt övertag och dessutom så har Kit-Mumlan [tm] lagt sina välsignade händer på The Killed Suka.

valmers kommer likt Svennis att guida oss igenom alla hinder, ingenting är omöjligt som Gunde säger.

Vi siktar på en 20:e plats av 40 deltagande

:banana

Geiger skrev:
Varför inte sikta högre? Det skadar aldrig. :) Vi siktar på en pallplats!! Hihi..
Åkej vi siktar på en 19:de plats, man måste ju vara realistisk, att du, MR Blind & Pjoskar fjollar ihop ett team som förmodligen sitter i kafeterian eftersom det regnar är erat eget bekymmer.

Strider skrev:
Vem gör vad i ditt team?
Öhhh vänta lite nu blev jag osäker... men åkej då, valmers är Executive Team Manager, Jag, Metallgutten & Boxer är förare, sen har vi Abstruse som vattenflask hämtare, Mr X & Y är våra supermeckar och Fröken Bim & Bo är pit babes.

Strider skrev:
Tack för info, det låter ju bra.

Men vem kör fort????
Vi är iaf snabbare än dig på Knudan, speciellt i hårnålen

:hihi

Dessutom så brukar Fettcorner ramla omkull i starten

Vi siktar på att förbättra våran elfteplats från Knudan. Om inte Sluggo bestämmer sig för att göra en highside igen. Har du gått och investerat i nån ny bike? Hoppas den går lika fort som missilen på rakan, då blir det inga problem att köra om er iallafall. :D

Martinus skrev:
Vi siktar på att förbättra våran elfteplats från Knudan. Om inte Sluggo bestämmer sig för att göra en highside igen. Har du gått och investerat i nån ny bike? Hoppas den går lika fort som missilen på rakan, då blir det inga problem att köra om er iallafall. :D

Hmmm... Det är inte min tur att klota nu. Jag har gjort min andel.
För att anknyta till ursprungsfrågan så vill jag meddela att vi vinner. Med 7 varv. :öl

DOT4 skrev:
Hmmm... Det är inte min tur att klota nu. Jag har gjort min andel.
För att anknyta till ursprungsfrågan så vill jag meddela att vi vinner. Med 7 varv. :öl

Exakt vem har du tänkt att vi ska vinna över med 7 varv?

Martinus skrev:
Exakt vem har du tänkt att vi ska vinna över med 7 varv?

De som kommer sist. :fyllisar

Att vi skulle vinna var så otroligt långsökt så jag trodde inte jag behövde förstärka med några smilies.

Last edited:
Martinus skrev:
The Killed Suka går att svänga med, en helt ny upplevelse för mig som har kört broräcke i alla dessa år

Strider skrev:
Att ta en vilopaus i gräset på Knudan är härdande och skapar bara bättre o snabbare förare och ger inte mindre poäng i serien. Hur många har ni? Vi har 25.

Vi piskar er lätt och Du är välkommen på en tröstöl i vårt depåtält.

PS. Man kan välta med rennisar oxå.
Hur 17 skulle vi kunna ha poäng, detta är ett nystartat ERF team :kocko

GSXR1100R skrev:
Hur 17 skulle vi kunna ha poäng, detta är ett nystartat ERF team :kocko

Vi gjorde ingen serieanmälan! :kocko

Iofs så räknar vi inte med en topp-10 placering eller ens en topp-50%, men det hade vart kul iaf. skulle varit 23 pinnar så här långt och 58 efter åsen. :tungan

GSXR1100R skrev:
Team The Botten Is Nådd featuring The EMR Network, är inoljade och redo att möta fienden, trots att detta är vår första Team Work så känner vi att ni borde frukta oss, vi har ett psykologiskt övertag och dessutom så har Kit-Mumlan [tm] lagt sina välsignade händer på The Killed Suka.

valmers kommer likt Svennis att guida oss igenom alla hinder, ingenting är omöjligt som Gunde säger.

Vi siktar på en 20:e plats av 40 deltagande

:banana
Mig får ni ingen hjälp av. I am the Executive Manager.

F*n, jag som ska upp till hemkommunen till helgen.............kan de inte flytta ERF:et? Har ju åkt igen när BikeWeek kör igång.

Valmers behöver hjälp med att styra upp det hela, ta med GSXRR1689RR på en joggingrunda så han inte får håll innan depåkurvan på varv 1, beslagta hans folköl, hindra honom från att läsa "läsarnas egna sexbrev" till långt in på racedagen.

Vad har du för taktik för att få fart på gamlot Valmers?

Får du fart på det teamet kan du räkna med manageranbud från hela världen - en tränare / manager i klass med Svennis - minst sagt!!

Jalle skrev:
F*n, jag som ska upp till hemkommunen till helgen.............kan de inte flytta ERF:et? Har ju åkt igen när BikeWeek kör igång.

Valmers behöver hjälp med att styra upp det hela, ta med GSXRR1689RR på en joggingrunda så han inte får håll innan depåkurvan på varv 1, beslagta hans folköl, hindra honom från att läsa "läsarnas egna sexbrev" till långt in på racedagen.

Får du fart på det teamet kan du räkna med manageranbud från hela världen - en tränare / manager i klass med Svennis - minst sagt!!
Bad planning Jallemannen, släpp fruntimmers sysslorna nu och hjälp oss att inte komma sist i ERF:et

DOT4 skrev:
Vi gjorde ingen serieanmälan! :kocko

Iofs så räknar vi inte med en topp-10 placering eller ens en topp-50%, men det hade vart kul iaf. skulle varit 23 pinnar så här långt och 58 efter åsen. :tungan
Vi har inte heller serieanmält oss, vi kör ett par race och sen får vi se, Martinus får se upp för jag har en revanch på gång.

:hihi

Jalle skrev:

Det är Management by Fear som gäller. Presterar inte gammelfarfar 1.20 eller lägre inom två varv bänkar jag honom (inte i dynojetbänken alltså). Har lite dålig koll på de andra två förarna, men EMR har ju taktiken klar som vanligt. Den som kör dåligt SSSCCCHLÖÖÖRR VI NER!

*/ ?>
Back