Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan skriva under på det, åtm för mig. En bidragande anledning till att man tappat suget är att man helt enkelt inte har tid, har man en eller två timmars fritid hinner man knappt ut ur Stockholm.
Så det är ganska många saker som sammanfaller kan man väl säga. Bana hade nog varit kul, alternativt prova lite endurokörning men där sätter tidsaspekten stopp.
Den med att lägga hojåkat på hyllan för att man fått barn och då inte har tid att vara borta... well, då kommer man förmodligen få problem senare då man blir "kvävd" av familjelivet.
Det är i alla fall vad jag och min fru tror... finns ju en anledning till varför det är så oerhört vanligt med skilsmässa när barnen är 1-3år.
Ska absolut INTE lägga hojåkat på hyllan. Vi har en tremånaders och en till på 18 månader. Man fixar helt enkelt inte att ta hand om båda ensam. Kanske blir det lite enklare om ett år, och då blir det med hojåka.
Klockrent sagt av henne. En nyttig fråga att ställa till sig själv med jämna mellanrum. Bara dumt att ångra saker man velat göra men aldrig har gjort!så såg jag en tjej som var ute och övningskörde i villaområdet och då sa jag till frugan "åååh, det där skulle jag vilja..." varpå hon svarade "men varför gör du inte det då?"
Klart man fixar att ta hand om båda två själv... personligen har jag inte haft något val då frugan är flygvärdinna och därmed sover borta i snitt 1natt per vecka. Däremot så visst, det är bökigare än om man är två men jag skulle vilja påstå att det är nyttigt också.
Jag gick hem på pappaledighet när första var 7mån och när tvåan var 8mån... men redan innan det så har jag varit hemma med båda själv när frun varit iväg på nån tjejhelg och dylikt. Det enda som hindrar är amning, men det gör väl inte du?
Jag har ett antal ggr tänkt tanken "Om jag anser att detta är jobbigt, hur är det då inte för alla dessa singelföräldrar som har så här hela tiden".
![]()
Jag har kört denna Yamaha RS125 fram å tillbaks på smala, kurviga och välasfalterade
kostigar på landet och alltid kommit tillbaks flinade som ett teatermongo.
Jag gav 1 000:- för den (Och sålde för 2 000:- 20år senare.)
Vissa människor är nog mer lättroade än andra.
/e
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär