Dags att hetsa inför NEC/REC på Falken.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hur ska det gå, kommer FET att blåsa ännu en motor eller kommer dom rentav att ta målflaggen denna gång.

Kommer Offkeffot att bygga om Zoidbergs gamla Råttetta till en anabol tvåtaktare.

Är Hagheimarna på bettet og gir gass eller dyker dom i högfartarn.

Kommer M.A.M någonsin att komma i mål.

Kommer RRacer att få med allt som behövs denna gång :mad:

Last edited:
Och kommer union RACING till start? Vi tycks ha ärvt motorn från HET, den vägrar varva mer än 9000RPM vid belastning. Nog för att jag är fet men det var ju just därför vi gick upp till 1000cc :huvet

Hur ska det gå, kommer FET att blåsa ännu en motor eller kommer dom rentav att ta målflaggen denna gång.

Kommer Offkeffot att bygga om Zoidbergs gamla Råttetta till en anabol tvåtaktare.

Och kommer union RACING till start? Vi tycks ha ärvt motorn från HET, den vägrar varva mer än 9000RPM vid belastning. Nog för att jag är fet men det var ju just därför vi gick upp till 1000cc :huvet
Uj uj uj vi hade samma problem, det visade sig att Power commandern lagt av, testa att koppla bort den (om ni har någon förståss).

Annars kan det vara soppapumpen som satt igen, foam i filtret.

Eller ett gammalt hederligt kabelhärveglapp (omöjligt att hitta felet på).

Alla tips mottages tacksamt :pannkyss PC bortkopplad igår, samma fel kvarstår. Har börjat kolla på pumpen. Har vi tur så får vi vår nya snabbtank à la extravaganza med ny pump i innan falken så att vi kan testa med den.

Uj uj uj vi hade samma problem, det visade sig att Power commandern lagt av, testa att koppla bort den (om ni har någon förståss).

Annars kan det vara soppapumpen som satt igen, foam i filtret.

Eller ett gammalt hederligt kabelhärveglapp (omöjligt att hitta felet på).

Alla tips mottages tacksamt :pannkyss PC bortkopplad igår, samma fel kvarstår. Har börjat kolla på pumpen. Har vi tur så får vi vår nya snabbtank à la extravaganza med ny pump i innan falken så att vi kan testa med den.
Jag hade alla tre felen :gnissla

Denna gång kommer vi vinna för alla andra lag kommer vurpa
eftersom de kommer vara så förvånade
när de ser M.A.M på hjulen :D

VVV kommer sist :arsele

Sluta att prata om oss, vi får prestationsångest. :gråta

Ska jag behöva ta upp det igen? Hetsa gör man genom att häckla motståndarna, inte genom att snacka ner sej själv! Gör om, gör rätt!:mad:

DynaSkit racing får se upp, jag har betalt halva fältet för att sänka dom vid varvningar. K.G.B. (Killarna som Gillar Berra) får elfel under kvalet och kommer inte ens till start. OffKnuff som inte är van vid effekten i en diesel ramlar av hojen efter 1,75 varv, därmed har han slagit sitt gamla rekord på falken som var 1,5 varv. Nöjd med detta solar dom i depån resten av dagen. PRO-act låter köttbullen ta starten denna gången, med följd att han tar rygg på lindström. Tempot är 43,3 innan han flyger av i vänstern efter nyhem. Flyger, eftersom han provade att ta den på fullgas på trean. AlltiVeck har fått tillbaka Kim Grävling, som kör 5 timmar och 15 minuter på ren vilja. Korta inhopp av Hägerström gör att dom klarar 2 timmarsgränsen. R2 gör en kort sejour i slutet och ska ta målflagg, men när han kör ut ur depån ramlar hojen i bitar efter kims våldtäkt under resten av loppet. Vinner gör självklart HET!:yoparty

Ska jag behöva ta upp det igen? Hetsa gör man genom att häckla motståndarna, inte genom att snacka ner sej själv! Gör om, gör rätt!:mad:

Vinner gör självklart HET!:yoparty
Ahhh en mycket bra hets, total avsaknad av självinsikt :tummenupp

Och kommer union RACING till start? Vi tycks vara så rädda för MaBe Racing att vi skyller på allt annat....

:tummenupp Bra att du är ärligt!

Ett gott råd med varvproblemen:
När du sitter på sadeln och tittar mot det smala hjulet (framhjulet)... Testa vrida på handtaget på höger sida, då går Mc:n automatiskt fortare:tummenupp

Där sitter även en annan smart finess, spaken framför gasrullen: dra i den och hojen stannar.... :D
//
Benny

Vi softar med vår budgetracing och precis lagom prylar i depån. Räcker oftast för att ta HET i alla fall...och många andra.

NEC SSR #20 kommer dominera med att vara snabbats i depån och visa alla andra att en otrimmad hoj kan komma på Top 5. Vi har givetvis trimmat förarna med buttpluggs så ingen skiter ner sig i svängarna.

REC SSR #6 kommer som vanligt rasta många grabb-team och denna gång hålla sig på hjulen (har monterat stödhjul) och tar en Top 15 plats. Vi har toppat teamet med en überschnabb ny tjej som kvalar in på sisteplats och varvar alla under första varvet bara för att förnedra alla.

/Mr K TeamCheif för SSR (Även denna gång mest intresserad av att få igång nätverket på Laptopen)

Gammal är äldst (och tyngst)

Tyvärr för övriga ser det ut som om NEC #65 blir svårslagna på Falkenberg.
Kombinationen av 4 år nyare cykel, och 1 år äldre förare kan bara inte misslyckas. Och eftersom jag & Stefan kört RR i närmare 3 decennier ihop kan vi varenda mm asfalt på Falkenberg, både från cykeln och från markläge:D
Numera har vi även fulsvetsat grenrör, som kommer att hålla längre än resten av hojjen, flyttat bromsok bak och div. andra bonntrim.

I övrigt har Packalén brother´s hyrt in brandförsvaret från Säve för att undvika klagomål på bristfällig brandpersonal, Allt-i-Däck kör med rostfria bromsskivor som håller 6 tim utan bromsbelägg och övriga får se sig varvade:tummenupp

PRO-act låter köttbullen ta starten denna gången, med följd att han tar rygg på lindström. Tempot är 43,3 innan han flyger av i vänstern efter nyhem. Flyger, eftersom han provade att ta den på fullgas på trean.

De där va väl elakt sagt, Jag tror Lindström håller sig på hjulen!!:yoparty

//Robert

Back