Dags att hetsa inför NEC/REC på Falken.

Har ni åkt hela vägen till Falkenberg för att leka Paddock-Playboy eller ska ni rejza oxå?

Eftersom titeln Bästa bortförklaring är redan vunnen av Gottis

Tänkte vi vinna titeln snyggast i depån och det blir bättre sprut i brandslangen när tjejerna håller i den :fakta

Vi är redan ett WC team (I klass o stil) och kommer där med vinna hur lätt som hellst. Bara vi får i motorn som lådan gick sönder på förra racet. Till skillnad från FET som trimmar så att det precis inte håller, trimmar vi så att det precis håller. Och så ska ju gafflarna på plats som började läcka, får dom i kväll. Så det är nog bättre ni andra åker till plajan i stället.:D

K:G:B (Kvinnor Gillar Balle)

Ping ping på dig. Klart jag har licens. Hur ska jag annars kunna rasta dig sedan. Muhahahahahahahahaha:arsele Jag står bara över de 200 första rejsen.
Host harkel... jaså, jag har inte heller löst ut min licens :tungan

Vi är redan ett WC team (I klass o stil) och kommer där med vinna hur lätt som hellst. Bara vi får i motorn som lådan gick sönder på förra racet. Till skillnad från FET som trimmar så att det precis inte håller, trimmar vi så att det precis håller. Och så ska ju gafflarna på plats som började läcka, får dom i kväll. Så det är nog bättre ni andra åker till plajan i stället.:D

K:G:B (Killar Gillar Balle)

Detta inlägg kan mycket mycket väl vara det i särklass roligaste inlägget i Sporthoj.coms historia.
För att sammanfatta: Killar som gillar balle bröt med motorproblem efter nån timme, medan HET utklassade resten av fältet och vann med 2 varv tillgodo. Tvåa var Hagheim och trea Dyna Mate racing

Detta inlägg kan mycket mycket väl vara det i särklass roligaste inlägget i Sporthoj.coms historia.
För att sammanfatta: Killar som gillar balle bröt med motorproblem efter nån timme, medan HET utklassade resten av fältet och vann med 2 varv tillgodo. Tvåa var Hagheim och trea Dyna Mate racing

Grattis!:tummenupp

Som du säket kommer märka senare va detta bara en tillfällig formsvacka

Back