Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Moahahaha Team Zweitakt kommer att krossa FETEtt tillfälligt team kommer att köra WC i NEC nu på lördag.
Fordonet blir en 107-hästars Honda 600, och förarna heter Mårtensson, Lundh och Håkansson.![]()
Ett tillfälligt team kommer att köra WC i NEC nu på lördag.
Fordonet blir en 107-hästars Honda 600, och förarna heter Mårtensson, Lundh och Håkansson.![]()
Team MC Dr har dekaltrimmat och nylackat till helgen.
Vi har tränat på bakhjulsbyte det tar numera bara 12 min och skaffat en riktig mekaniker, tjejerna får numera hålla i brandslangen.
Dessutom har vi äran att dela depåbox med våra värsta konkurrenter Team Delta Racing #111, en affär mellan gubbteamen på högsta Honda handlar nivå.
Jag ska ta lemans starten och var en gång i tiden snabb, frågan är hur mycket DAMP rejzing #31 flugans SS(söndertrimmad symaskin) 600 kommer att klara.
Jag kommer vara grymt laddad bla genom träning för talanglösa på fredagen, relax med SPA på lördagen "för att locka med kvinnorna".
Dessutom kommer lufttrycket i alla hjul vara kollade innan start och fjolårsluften är numera utbytt i regn däcken
Solen kommer att skina och alla vara glada inget kan gå fel !!!!!!!!!!
![]()
![]()
Fast vi tänker inte berätta vad vårat hemliga wild card heter, han är dock otroligt snabb och mycket meriterad.och budget-teamet #63 (som ändå ligger före HET) stärker upp med blivande EM-förare till helgen. Blir svårt att tappa en pallplats denna helg![]()
Jaha du... så det var därför det inte dög att köra med mig o Jorpes...
Vaf_n, har ni inte tränat??Ett tillfälligt team kommer att köra WC i NEC nu på lördag.
Vaf_n, har ni inte tränat??
Låter lite fegt att ta Alex gamla lättkörda Hynda när åtminstone 2/3 av teamet trycker på riktiga cyklar!?!?![]()
hmm fan det ser nu nästan ut som man skulle jaga tag i en förare till och va med i REC![]()
får se om skatte pengarna kommer![]()
![]()
I DAMP räjZing #31 har vi oxå tagit ur fjolårsluften ur regndäcken, lagt på en hardcoresupersport-lack från Plastic Padding samt nya grymma hårdrocks-klibbor. Inte nog med detta, biltemaoljan är utbytt mot SBK-olja och hela två fullärda och väderbitna amatörmekare ingår i teamet.
Hade du inte kastat handsken genom att häckla symaskinen hade vi låtit den vara med både biltemaolja och fulkåpor och vi hade gett mekarna söndagsledigt. För att ge er en sportslig chans skippar vi fredagsträningen.
Inte nog med detta, biltemaoljan är utbytt mot SBK-olja och hela två fullärda och väderbitna amatörmekare ingår i teamet.
Gör det.! Det hade vart kul att ha nåt tiim att slå förutom tjejerna och MC Doktorns![]()
då får du bänka flugan efter som han va tok långsam på Anderstorp![]()
Förhandlingar pågår med snabba förare![]()
men allt hänger på om jag får frambromsen fixat imorgon och skatte pengarna hinner komma
Just det träningspasset körde jag i sömnen, brukar alltid ta en tupplur efter jobbetdå får du bänka flugan efter som han va tok långsam på Anderstorp![]()
Kan informera att vi har paraplyflickor som kommer göra allt för att vi ska ha det skönt.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |