Dags att hetsa inför NEC/REC på Falken.

Ett tillfälligt team kommer att köra WC i NEC nu på lördag.
Fordonet blir en 107-hästars Honda 600, och förarna heter Mårtensson, Lundh och Håkansson.:banana

Fordonet blir en 107-hästars Honda 600, och förarna heter Mårtensson, Lundh och Håkansson.:banana
Moahahaha Team Zweitakt kommer att krossa FET :D

Team MC Dr har dekaltrimmat och nylackat till helgen.
Vi har tränat på bakhjulsbyte det tar numera bara 12 min och skaffat en riktig mekaniker, tjejerna får numera hålla i brandslangen.

Dessutom har vi äran att dela depåbox med våra värsta konkurrenter Team Delta Racing #111, en affär mellan gubbteamen på högsta Honda handlar nivå.

Jag ska ta lemans starten och var en gång i tiden snabb, frågan är hur mycket DAMP rejzing #31 flugans SS(söndertrimmad symaskin) 600 kommer att klara.

Jag kommer vara grymt laddad bla genom träning för talanglösa på fredagen, relax med SPA på lördagen "för att locka med kvinnorna".

Dessutom kommer lufttrycket i alla hjul vara kollade innan start och fjolårsluften är numera utbytt i regn däcken

Solen kommer att skina och alla vara glada inget kan gå fel !!!!!!!!!!
:yoparty :yoparty

Last edited:
och budget-teamet #63 (som ändå ligger före HET) stärker upp med blivande EM-förare till helgen. Blir svårt att tappa en pallplats denna helg :yoparty

Jaha du... så det var därför det inte dög att köra med mig o Jorpes...

Team MC Dr har dekaltrimmat och nylackat till helgen.
Vi har tränat på bakhjulsbyte det tar numera bara 12 min och skaffat en riktig mekaniker, tjejerna får numera hålla i brandslangen.

Dessutom har vi äran att dela depåbox med våra värsta konkurrenter Team Delta Racing #111, en affär mellan gubbteamen på högsta Honda handlar nivå.

Jag ska ta lemans starten och var en gång i tiden snabb, frågan är hur mycket DAMP rejzing #31 flugans SS(söndertrimmad symaskin) 600 kommer att klara.

Jag kommer vara grymt laddad bla genom träning för talanglösa på fredagen, relax med SPA på lördagen "för att locka med kvinnorna".

Dessutom kommer lufttrycket i alla hjul vara kollade innan start och fjolårsluften är numera utbytt i regn däcken

Solen kommer att skina och alla vara glada inget kan gå fel !!!!!!!!!!
:yoparty :yoparty

I DAMP räjZing #31 har vi oxå tagit ur fjolårsluften ur regndäcken, lagt på en hardcoresupersport-lack från Plastic Padding samt nya grymma hårdrocks-klibbor. Inte nog med detta, biltemaoljan är utbytt mot SBK-olja och hela två fullärda och väderbitna amatörmekare ingår i teamet.
Hade du inte kastat handsken genom att häckla symaskinen hade vi låtit den vara med både biltemaolja och fulkåpor och vi hade gett mekarna söndagsledigt. För att ge er en sportslig chans skippar vi fredagsträningen.

Last edited:
och budget-teamet #63 (som ändå ligger före HET) stärker upp med blivande EM-förare till helgen. Blir svårt att tappa en pallplats denna helg :yoparty
Fast vi tänker inte berätta vad vårat hemliga wild card heter, han är dock otroligt snabb och mycket meriterad.

valmers blir bänkad eftersom han tycker att Falken mest liknar en läskig ovalbana i klass med Daytona Indy 500.

Matulda laddar gubbarna med turbonärning [tm] En mix av kåldolmar & ärtsoppa kommer att ge överladdning på rakan, en och annan persika kommer det att bli oxo.

Själv ska jag dominera på läktaren (om det är solsken).

Vaf_n, har ni inte tränat??
Låter lite fegt att ta Alex gamla lättkörda Hynda när åtminstone 2/3 av teamet trycker på riktiga cyklar!?!? :D

hmm fan det ser nu nästan ut som man skulle jaga tag i en förare till och va med i REC :gnissla

får se om skatte pengarna kommer :D :D

I DAMP räjZing #31 har vi oxå tagit ur fjolårsluften ur regndäcken, lagt på en hardcoresupersport-lack från Plastic Padding samt nya grymma hårdrocks-klibbor. Inte nog med detta, biltemaoljan är utbytt mot SBK-olja och hela två fullärda och väderbitna amatörmekare ingår i teamet.
Hade du inte kastat handsken genom att häckla symaskinen hade vi låtit den vara med både biltemaolja och fulkåpor och vi hade gett mekarna söndagsledigt. För att ge er en sportslig chans skippar vi fredagsträningen.

Hoho vilka slag under bältet.
Amatör hardcore och lack från plasticpudding och hårdråk.

Kan informera att vi har paraplyflickor som kommer göra allt för att vi ska ha det skönt.

Dom enda flickorna ni kommer komma i närheten av är Ducatiflickorna dvs kämpa i bottenträsket.:fakta

Inte nog med detta, biltemaoljan är utbytt mot SBK-olja och hela två fullärda och väderbitna amatörmekare ingår i teamet.

Fan flugis, du missade ett bindestreck där. Ful-lärda skall det vara annars kan man läsa det som fullärda (lärd adj. -t 1 som har stora och djupa teoretiska kunskaperpå ngt område; särsk. om akademiskt utbildad person :spränglärd : en lär|d filosof ú äv. om person med (mer ytliga) kunskaper på många områden :vinnaren av TV:s frågetävling verkadefruktansvärt lär|d ú äv. om handling e.d. : en lär|d konversationom vänsterkatolicismen i Italien; enlär|d avhandling ú äv. substantiverat : en orientalisk lär|d; delär|de i Lund 2 i några uttr. som avses leda till lärdom :lär|da studier; gå den lär|da vägen (Nordstedts Svesnak ordbok))

//P

Gör det.! Det hade vart kul att ha nåt tiim att slå förutom tjejerna och MC Doktorns :tungan

då får du bänka flugan efter som han va tok långsam på Anderstorp :arsele

Förhandlingar pågår med snabba förare :tungan

men allt hänger på om jag får frambromsen fixat imorgon och skatte pengarna hinner komma

ja ska fanemej anmäla ett WC team också... jag, rossi och peddot ska sladda runt på rettan... :tummenupp
Fet, KGB (killar som gillar balle) och dynashit kan hälsa hem :tungan

då får du bänka flugan efter som han va tok långsam på Anderstorp :arsele

Förhandlingar pågår med snabba förare :tungan

men allt hänger på om jag får frambromsen fixat imorgon och skatte pengarna hinner komma

Han mörkade ju formen förstår du väl, likaså som jag gjorde när jag vurpade på torpet :gnissla

Back