GSXR1100R
The older i get the faster i was
Kallar ni detta att hetsaJag massor (10) med 190 K1, men lyckades efter 10 samtal böna och be mig till 2 framdäck...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kallar ni detta att hetsaJag massor (10) med 190 K1, men lyckades efter 10 samtal böna och be mig till 2 framdäck...
Pokalen ska komma hem till oskarström i år. Norgeutflykten var bara av tillfällig karaktär. #98 vågade inte ens försöka försvara sin andraplats från 2006. Kiviks Museri kommer inte att ha en chans. Klotserien från Mantorp 2006 visar kapaciteten i laget. Allt i Veck slutar på en förnedrad 36:e plats efter att R2 inlett säsongen med en fisvurpa i depåinfarten, där han stukar lillfingret. ProAct har visat fin form på försäsongen, men när tävlingarna väl börjar kommer robban att visa att takterna sitter i sen förra året. Snabba kvalvarv hjälper inte om man inte tar sej i mål.
Oj va trist att ni inte kör, alla vet att ni lätt spöar FET med en arm på ryggen....ska ni tampas med norrmännen rekommenderar jag er att montera backspegel på hojen om ifall ni har en serieledning att försvara. I annat fall kanske ni själv råkar ut för en "klotserie".![]()
3 vurpor varav två "påtvingade" & inga "electrical problems" är väl godkänt på 2,5 säsong !? Hur många hade ni nu igen ?![]()
Oss slipper ni i år iaf, ...men vi håller tummarna för Humle-teamet.Ni verkar ha goda förutsättningar (förutsatt att bromsbelägg o.dyl vet sin plats) ...borde iaf vara svårt att toppa ert "oflyt" från -06, som väl representeras bra med denna bild:
![]()
Ska ni köra med "highpipe" i år igen ?
...ska ni tampas med norrmännen rekommenderar jag er att montera backspegel på hojen om ifall ni har en serieledning att försvara. I annat fall kanske ni själv råkar ut för en "klotserie".![]()
3 vurpor varav två "påtvingade" & inga "electrical problems" är väl godkänt på 2,5 säsong !? Hur många hade ni nu igen ?![]()
Oss slipper ni i år iaf, ...men vi håller tummarna för Humle-teamet.Ni verkar ha goda förutsättningar (förutsatt att bromsbelägg o.dyl vet sin plats) ...borde iaf vara svårt att toppa ert "oflyt" från -06, som väl representeras bra med denna bild:
![]()
Ska ni köra med "highpipe" i år igen ?
Vi mekar och.......
Massa gnäll, yada yada,
?
6. Inlägg som talar om hur kass Freppa eller GSXR11miljoner är är extra välkomna.
Det låter lämpligt om det nu skulle visa sig att det är brist. Jag kan boka upp en bakdäck på en gång (såvida det inte regnar hela helgen)
Nä nu jävlar har du skitit i det blå skåpet, valmers kommer att kleta hårvax på alla era däck6. Inlägg som talar om hur kass Freppa eller GSXR11miljoner är är extra välkomna.
punktsvetsa
Okej...Hetsa? Jösses, vad du har mycket att lära! Här ska du få grundreglerna:
1. Utse en huvudmotståndare. Helst nån som är uppenbart långsammare.
2. Skriv här i tråden hur kassa dom är, inte hur kass du själv är.
3. Ge oss ett tänkbart scenario på hur dina konkurrenter kommer att sluta sitt race.
4. Inlägg med personangrepp och påhopp uppmuntras för ovanlighetens skull.
5. Ironin är inte död, den vilar bara.
6. Inlägg som talar om hur kass Freppa eller GSXR11miljoner är är extra välkomna.
7. Glöm inte bort att se till i racet att uppfylla dina löften. Exempelvis kommer vi att sätta av Norska mästarna i första kurvan. Allt i Veck behöver vi inte bekymra oss om, dom ordnar vår spion R2 så att dom måste bryta.
Sådär, nu har du fått dom första pusselbitarna i ett lyckat hetsande. Gör nu om, gör rätt, annars editerar jag dina inlägg kraftigt i fortsättningen![]()
Vår exklusiva bränslepump från Biltema gick i bitar strax efter vi monterat tanken. Undrar om någon försöker säga oss nåt ang. A-torps tävlingen?![]()
Vi har haft ett litet "terapisamtal" i verkstan idag.... (Sånadär elstripes håller jäkligt bra faktiskt)Nja,, att Tzunami hanmar i bollhavet igen?
Bara en vild gissning men vi får se..![]()
Nu blev det inte riktigt som du hade tänkt digHur har du mage att avstå årets säsong?![]()
Komma 3:a och inte våga försvara det?![]()
Backspegel har man inte på en hoj, det har man på bilar. Norrmännen kommer att behöva GPS för att se oss, de enda tillfällen vi kommer att vara nära dom är när vi varvar dom var 3:e varv.
Hetsa? Jösses, vad du har mycket att lära! Här ska du få grundreglerna:
1. Utse en huvudmotståndare. Helst nån som är uppenbart långsammare.
2. Skriv här i tråden hur kassa dom är, inte hur kass du själv är.
3. Ge oss ett tänkbart scenario på hur dina konkurrenter kommer att sluta sitt race.
4. Inlägg med personangrepp och påhopp uppmuntras för ovanlighetens skull.
5. Ironin är inte död, den vilar bara.
7. Glöm inte bort att se till i racet att uppfylla dina löften. Exempelvis kommer vi att sätta av Norska mästarna i första kurvan. Allt i Veck behöver vi inte bekymra oss om, dom ordnar vår spion R2 så att dom måste bryta.
Sådär, nu har du fått dom första pusselbitarna i ett lyckat hetsande. Gör nu om, gör rätt, annars editerar jag dina inlägg kraftigt i fortsättningen![]()
Jag förstår inte detta. Nog ska väl hojen palla för 280 RWHP?Nu blev det inte riktigt som du hade tänkt dig![]()
Hittat en tråd med bilder,, Men det måste finnas fler som tog foto....
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |