Dags att hetsa i NEC & REC

Union Racing (f.d. Kolboda Racing) Målsättningen inför året är att:

1. FÖRSÖKA ta rygg på Mabe Racing på Anderstorp
2. Inte hamna SÅ långt efter Mabe Racing på Falkenberg
3. Gå imål max 60 min efter Mabe Racing på Gelleråsen
4. Se på när Mabe Racing byter däck på Sturup, så vi lär oss
5. Lära oss att köra fort i kurvor av Mabe Racing på Knutstorp
6. Få Mabe Racing's autografer på Anderstorp

Men snälla Ballou.... Våra autografer kan du få redan på Sturup om du är snäll:D

Mvh
//
Benny
MaBe Racing

Jag pissar på alla Team:mad:
Fixade din smajli eftersom du missuppfattat det här med att smäda och häckla, här ska inte vara några glada gubbar :mad:

Jag visste inte att Yamaha tillverkade minimotos :arsele

Bifogat

• Zilly.JPG
    Zilly.JPG
    21.2 KB · Visningar: 116
Jag vill också köra iår men tyvärr blev det ingen hel säsong så då la vi ner för iår.
Falken, Knudan och Sturup kommer jag och tittar åtminstone.
Fan vad jag saknar det här redan:4skrika

Pokalen ska komma hem till oskarström i år. Norgeutflykten var bara av tillfällig karaktär. #98 vågade inte ens försöka försvara sin andraplats från 2006. Kiviks Museri kommer inte att ha en chans. Klotserien från Mantorp 2006 visar kapaciteten i laget. Allt i Veck slutar på en förnedrad 36:e plats efter att R2 inlett säsongen med en fisvurpa i depåinfarten, där han stukar lillfingret. ProAct har visat fin form på försäsongen, men när tävlingarna väl börjar kommer robban att visa att takterna sitter i sen förra året. Snabba kvalvarv hjälper inte om man inte tar sej i mål.

Johan? Freppa?

Kom tillbaka, allt är förlåtet! :pannkyss

Vi satsar på läktarracing(tm) i år. Vi skall slå Gubfettot i snabbaste kommentarer. Vår specialare i år är:

"Jahapp, nu har valmers glömt hjälmen på sig igen. Nej vänta, det är allt vax..."
"Är det jag, eller blir Humlan bara större och större? Äter han kit-mat också?"
"KAN OSCAR VÄNLIGEN SLUTA LE!"
"Ooooh, dåligt spårval där av Nr.98. Jag hade valt att gå två meter högre och då slagit banrekordet. Men jag känner inte för det"
"På min tid så körde vi utan skydd på trimmade Zündap-mopeder. Ungdommarna idag är så bortskämda".

Jag kommer i år att följa med Team Mortec som fotograf/racerapportfilmare.

NEC teamet består till 80% av gamla Team Nordic Roadracing.

Kul med en ny säsong hursomhelst, i höstas trodde jag att min karriär som depåhora var över!

Back