Dags att hetsa i NEC & REC på Falken 2008

Var det detta du menade m träning?

"Infört:2008-04-22
Testkörning MC Fredagen den 2 maj 09.00-17.00 kostnad 500:-
Licens + gathojar."

Nått annat hittar inte jag ang fredagen.... :confused:

Edit: Inte bara trött... blind också... :rolleyes:
Tilläggsreglerna....
"29. Övrigt
Träning Fredag 2 maj 09.00-17.00 kostnad 500:-"

Ska man behöva ta sig dit två dagar före.... :gnissla

Last edited:
Epilog: Under alla år har jag roddat teamet och sett till att logistiken fungerar friktionsfritt...

År 2008 så bestämdes det att Sugo & Zölitch sköter logistiken, detta innebär att stuga & pit box inte är så viktigt, inte ens MC-ID Card är viktigt, bromsbelägg och däck kan man lösa på plats, man kanske T.O.M kan låna någon annans bajk och köra rejset på....

Epilog: Under alla år har jag roddat teamet och sett till att logistiken fungerar friktionsfritt...

År 2008 så bestämdes det att Sugo & Zölitch sköter logistiken, detta innebär att stuga & pit box inte är så viktigt, inte ens MC-ID Card är viktigt, bromsbelägg och däck kan man lösa på plats, man kanske T.O.M kan låna någon annans bajk och köra rejset på....

Vad farbror låter sur o gnällig.

Byt team om kom in i lite positiva omgivningar istället.

Vad farbror låter sur o gnällig.

Byt team om kom in i lite positiva omgivningar istället.

Tror inte det skulle hjälpa, för det är ju s.k. Trivselpappan som står för allt gnäll. Alla förare i teamet är glada, positiva, tror på en god omvärld...men det hjälper lixom inte. Gävle-Harry SKA sura och oroa sig. Ska ta hand om det när jag är klar med min utbildning.

Och för övrigt har jag:
-bytt däck
-bytt olja
-kollat bromsbeläggen (flera millimeter kvar...räcker lätt ett race)
-putsat lite sving
-blommat hojen
-köpt vita racing-tofflor

Det kan omöjligt finnas mer att förbereda!!!

År 2008 så bestämdes det att Sugo & Zölitch sköter logistiken

Bestämdes vaddå?

Herr "SnällaSnällaSnällaJagKanVälFåChefaIÅr" skulle med sitt logistiska (van)sinne bana väg för de meriterade elitförarna.

Det bidde inte ens en stuga! :dropkickrättihuvetsmiley

Eftersom "teamchefen" inte fixat någon som helst depåpersonal så fick jag rådda det. Som vanligt. Ytterst meriterad pitboss är nu rekryterad. Hans arvode dras direkt från Bänkes pension.

Och för övrigt har jag:
-bytt däck
-bytt olja
-putsat lite sving
-blommat hojen

Perfa! Klart för rejs!

Humlan lär ha kittat med Öhlis dubbelboggie i bak och installerat en 34 liters ökenlopptank.

Gävle-Harry SKA sura och oroa sig. Ska ta hand om det när jag är klar med min utbildning.

Ja, är inte det ett utmärkt uppslag till ett exjobb?

Humlan lär ha kittat med Öhlis dubbelboggie i bak och installerat en 34 liters ökenlopptank.

Nu försöker du bara styra bort diskussionen från dig själv.

Kommer herrn att vara på plats till helgen?

Last edited:
Jäklar vad du har stått i!!
Vita tofflorna kommer göra susen, och som kontrast till den nya beläggningen lär 46´orna rasa in! :tuttar (då pratar jag varvtider och inte skostorlek)

Nu får ni försvara Gävle-äran!!

Och för övrigt har jag:
-bytt däck
-bytt olja
-putsat lite sving
-blommat hojen

Det kan omöjligt finnas mer att förbereda!!!

Jag är deporterad till depåslav, tankare, peptalkare samt övrigt som inte önskas.

Tyvärr verkar teamet bestå av tre förare samt en "någon"

Du kan få låna en kamera av mig så får du nått betydelsefullt att göra. Helena fixar en fotoväst till dig och sedan är du Kung igen.

Tänk hur det skulle smaka att ta den där bilden när dina gamla kompisar ligger o krälar i gruset.

Du kan få låna en kamera av mig så får du nått betydelsefullt att göra. Helena fixar en fotoväst till dig och sedan är du Kung igen.

Tänk hur det skulle smaka att ta den där bilden när dina gamla kompisar ligger o krälar i gruset.
Ta med kameran :tummenupp

#63 RRR feat. EMR storsatsar i år. Ta bara detta med försäsongsträning; tidigare år har vi tränat stenhårt inför årets första race. Minst en depåutfart per person innan första tävlingen, obönhörligt.
I år maxar vi med fredagsträning. :motogp

#63 RRR feat. EMR storsatsar i år. Ta bara detta med försäsongsträning; tidigare år har vi tränat stenhårt inför årets första race. Minst en depåutfart per person innan första tävlingen, obönhörligt.
I år maxar vi med fredagsträning. :motogp

Kan man göra avdrag i deklarationen för fredagträning??

Friskvårdsbidrag?

Vad gör du i tRÄCk?
med en biljard anmälda team så borde du stiga upp till NECrofil!

Det verkar jobbigt att köra så länge samt att byta däck å grejer.

Läste nånstans att nån varit i kontakt med kansliet och då var det bara 35 betalda till rec, det är väl inte ens fullt startfält (40?)

Det verkar jobbigt att köra så länge samt att byta däck å grejer.

Läste nånstans att nån varit i kontakt med kansliet och då var det bara 35 betalda till rec, det är väl inte ens fullt startfält (40?)

Äh, betala gör man när man kommer till banan.

Falken tar max 38 ekipage till träning/långlopp och 32 i sprintrace.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!