Dags att hetsa i NEC & REC på Falken 2008

Om ni vill läsa lite om teamet som gjorde det mesta fel, kan ni läsa om det här!
http://hem.bredband.net/nsb33/
Gå in under Racerapporter!

Mossberg o Jorpes och mej.
Vi trodde att ni skulle säkra en pallplats, men när Jorpes sköter logistiken och Mozz försöker vara taktisk så kan det bara gå på ett sätt.

Alltid kul att dela box med dessa galningar :)

Bra rapport :yoparty

Om ni vill läsa lite om teamet som gjorde det mesta fel, kan ni läsa om det här!
http://hem.bredband.net/nsb33/
Gå in under Racerapporter!

Mossberg o Jorpes och mej.

Du nämner inget om din 10-minuters stint.... Den där när du kom in efter 10 minuter och skrek "BYTE!!! JAG ÄR PISSENÖDIG!!!"

Varför tycker du inte det är viktigt nog att nämna???:D

Det var ju en klar höjdare på en rolig dag!

när Jorpes sköter logistiken och Mozz försöker vara taktisk så kan det bara gå på ett sätt.

Vi var taktiska!!! hela tiden! Fast vi ändrade taktik 432 gånger så det var ingen som visste vilken taktik vi körde med någon gång. Tror jag. Eller nåt. Eller var det 434 gånger vi ändrade taktik....:confused:
Men logistiken var grym! Allt låg i samma hög! Lätt att hitta!:)

Last edited:
Vi var taktiska!!! hela tiden! Fast vi ändrade taktik 432 gånger så det var ingen som visste vilken taktik vi körde med någon gång. Tror jag. Eller nåt. Eller var det 434 gånger vi ändrade taktik....:confused:
Men logistiken var grym! Allt låg i samma hög! Lätt att hitta!:)
Pile manager är helt klart det snabbaste sättet att stöka till i en depåbox, helt otroligt att alla vet ungefär var allt finns.

Extra kul att ni "råkade" få våra beggade åttkantiga däck till din stint, men ekologiskt blev det ju.

Du nämner inget om din 10-minuters stint.... Den där när du kom in efter 10 minuter och skrek "BYTE!!! JAG ÄR PISSENÖDIG!!!"

Jag kom inte in och skrek byte, utan åkte på banan och gestikulerade typ i 5 varv bakom SC, att jag ville byta, bara för att du kört däcken 12 kantiga så att det manade på blåsan att i stort sätt sprängas :mad: Egentligen skulle jag stannat vid närmsta balen utmed rakan och p-----, tänk vad roligt det skulle varit!
Men egentligen var det taktik ifrån min sida fick ju köra nya däck efter Jorpes igen :tungan Vad åkte du på väven :confused: :rofl
+ att vem fan vill ligga där och köra sakta efter SC :hihi
Man är väl smart:pannkyss

Jag kom inte in och skrek byte, utan åkte på banan och gestikulerade typ i 5 varv bakom SC, att jag ville byta, bara för att du kört däcken 12 kantiga så att det manade på blåsan att i stort sätt sprängas :mad: Egentligen skulle jag stannat vid närmsta balen utmed rakan och p-----, tänk vad roligt det skulle varit!
Men egentligen var det taktik ifrån min sida fick ju köra nya däck efter Jorpes igen :tungan Vad åkte du på väven :confused: :rofl
+ att vem fan vill ligga där och köra sakta efter SC :hihi
Man är väl smart:pannkyss

:tummenupp :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...