Fel. Betalar gör man när man ser att det inte regnar.Äh, betala gör man när man kommer till banan.
Falken tar max 38 ekipage till träning/långlopp och 32 i sprintrace.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fel. Betalar gör man när man ser att det inte regnar.Äh, betala gör man när man kommer till banan.
Falken tar max 38 ekipage till träning/långlopp och 32 i sprintrace.
In your dreams, pal! I år är det vår tur. Med bäst förare, bäst team och bäst hoj kan det inte misslyckas.
Vi trodde att ni skulle säkra en pallplats, men när Jorpes sköter logistiken och Mozz försöker vara taktisk så kan det bara gå på ett sätt.Om ni vill läsa lite om teamet som gjorde det mesta fel, kan ni läsa om det här!
http://hem.bredband.net/nsb33/
Gå in under Racerapporter!
Mossberg o Jorpes och mej.
Om ni vill läsa lite om teamet som gjorde det mesta fel, kan ni läsa om det här!
http://hem.bredband.net/nsb33/
Gå in under Racerapporter!
Mossberg o Jorpes och mej.
när Jorpes sköter logistiken och Mozz försöker vara taktisk så kan det bara gå på ett sätt.
Pile manager är helt klart det snabbaste sättet att stöka till i en depåbox, helt otroligt att alla vet ungefär var allt finns.Vi var taktiska!!! hela tiden! Fast vi ändrade taktik 432 gånger så det var ingen som visste vilken taktik vi körde med någon gång. Tror jag. Eller nåt. Eller var det 434 gånger vi ändrade taktik....![]()
Men logistiken var grym! Allt låg i samma hög! Lätt att hitta!![]()
Du nämner inget om din 10-minuters stint.... Den där när du kom in efter 10 minuter och skrek "BYTE!!! JAG ÄR PISSENÖDIG!!!"
Varför tycker du inte det är viktigt nog att nämna???![]()
Det var ju en klar höjdare på en rolig dag!
Jag kom inte in och skrek byte, utan åkte på banan och gestikulerade typ i 5 varv bakom SC, att jag ville byta, bara för att du kört däcken 12 kantiga så att det manade på blåsan att i stort sätt sprängasEgentligen skulle jag stannat vid närmsta balen utmed rakan och p-----, tänk vad roligt det skulle varit!
Men egentligen var det taktik ifrån min sida fick ju köra nya däck efter Jorpes igenVad åkte du på väven
![]()
![]()
+ att vem fan vill ligga där och köra sakta efter SC
Man är väl smart![]()
Du nämner inget om din 10-minuters stint.... Den där när du kom in efter 10 minuter och skrek "BYTE!!! JAG ÄR PISSENÖDIG!!!"
Varför tycker du inte det är viktigt nog att nämna???![]()
Det var ju en klar höjdare på en rolig dag!
Jag kom inte in och skrek byte, utan åkte på banan och gestikulerade typ i 5 varv bakom SC, att jag ville byta, bara för att du kört däcken 12 kantiga så att det manade på blåsan att i stort sätt sprängasEgentligen skulle jag stannat vid närmsta balen utmed rakan och p-----, tänk vad roligt det skulle varit!
Men egentligen var det taktik ifrån min sida fick ju köra nya däck efter Jorpes igenVad åkte du på väven
![]()
![]()
+ att vem fan vill ligga där och köra sakta efter SC
Man är väl smart![]()
![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |