Dags att hetsa i NEC & REC på Falken 2008

I år ser det sämre ut än vanligt för team #63, Sugo sitter i trädgårdsskjulet och försöker räta ut gaffelbenen på Ramlahan med slägga.

Survalmers plockade isär fulhojen i julas och nu kommer han inte ihåg var alla grejer skall sitta, dessutom saknas det delar till Wilbersdämparna.

Zölitch har dock ordning på sin Kåsäcksa, men det beror mest på att han inte har rört den sedan racet i höstas.

Da Killed Suka är utdömd av miljöförvaltningen och får endast köras försiktigt på träningar i gul gatgrupp.

Enligt säker källa så kommer ingen i teamet att vilja köra om det regnar eller ens är fukt på banan.

Last edited:
Jag körde om Humlan på yttern i Nyhemkurvan igår...

Jag körde om Humlan på yttern i Nyhemkurvan igår...

....och därmed är handsken kastad av dej. Jag respekterade dej så mycket att jag tänkte hålla käft om när jag förnedrade dej. Ursäkten från min sida var att jag körde ut från depå med en lånad hoj för att testa en trilskande quickshift. Kan du nu förklara varför du körde så sakta att jag stekte dej fullständigt när vi körde i regn? Du vågade ju inte ens utmana, utan gick i depå omedelbart!

....och därmed är handsken kastad av dej. Jag respekterade dej så mycket att jag tänkte hålla käft om när jag förnedrade dej. Ursäkten från min sida var att jag körde ut från depå med en lånad hoj för att testa en trilskande quickshift. Kan du nu förklara varför du körde så sakta att jag stekte dej fullständigt när vi körde i regn? Du vågade ju inte ens utmana, utan gick i depå omedelbart!

Dom vevade ju med svartflaggen som om det inte fanns någon morgondag. Blev förvånad då vi har ordning på våra grejer och inte låter för mycket men gick snällt i depå. Dock var det juh du som lät som kriget kommer fick jag höra efter att jag lydigt kört in i depån medan du obekymrat kört vidare... Skämmes!

Dom vevade ju med svartflaggen som om det inte fanns någon morgondag. Blev förvånad då vi har ordning på våra grejer och inte låter för mycket men gick snällt i depå. Dock var det juh du som lät som kriget kommer fick jag höra efter att jag lydigt kört in i depån medan du obekymrat kört vidare... Skämmes!

Svartflaggen var för att oscar ville köra, det hade inget med ljudet att göra.

Jaja, medan ni jiddrar vidare och häcklar varandra kan jag bara meddela att Demoto Racing som inte sitter framför datorn så mkt utan istället är ute i skog o mark o fystränar samt kör hoj har fått lite bekymmer...

På sista dagen nere i Val di Vienne blev det ett abrupt stopp i maskineriet.
Idag har Patrick tagit semester och rivit toppen. Visar sig att något i de övre regionerna på en ventil givit med sig (ventilspår/knaster/tallrik). Inte så snyggt enligt uppgift och inget vi hinner laga nu. Hoppas kunna använda toppen från motorn vi sköt på Karlskoga.
Om inte, blir ni av med ett hot om segern iaf... :huvet

Verkar som flertalet av er antingen fightar er trötta innan tävlingen börjat eller sabbar hojarna. Vilket en annan nyrökare bara kan bocka o buga åt! Färre o behöva runda... :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman