Dags att hetsa i NEC & REC på Falken 2008

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Som vanligt har Mumlan #5 fulkittat moppen hela vintern, det blir väl som vanligt att han tillbringar mest tid i depån och givetvis har han dom bästa ursäkterna.

#63 kör denna säsong på Zolitch standard K6:a, blomdekoren är på g och han känner sig snabbare än någonsin, tyvärr flankeras han av Sugo och Svullmers som ser till att hålla däckskontot nere.

Bring it on:yoparty

Om det stämmer att han har fulkittat nu igen så river jag kontraktet, men får fortfarande betalt av teamet!

Om det stämmer att han har fulkittat nu igen så river jag kontraktet, men får fortfarande betalt av teamet!

Jag frånsäger mej allt ansvar avseende elsystemet. Årets design av el står Alkishajen för, det finns bildbevis. Jag bara betalar notan.

Jag frånsäger mej allt ansvar avseende elsystemet. Årets design av el står Alkishajen för, det finns bildbevis. Jag bara betalar notan.

Till mig sa du något om Chippad gaffel och velodromiska stötstänger, försöker du att mörka :mad:

Intressant att #18 Alltid väck bottnar laget med DnQ, undrar om Bo Mikael & Räcerkim vet hela sanningen.

Intressant att #18 Alltid väck bottnar laget med DnQ, undrar om Bo Mikael & Räcerkim vet hela sanningen.

Hela sanningen? Den finns det ingen utom jag som känner till. ;)

Men den stora fighten kommer ju stå mellan FET o oss. Hoppas det blir en ärlig match och vi får göra upp på banan utan maskinstrul. Om så är fallet så tippar jag oss som segrare. Jag har satt Kim och Micke på ingen-sprit-eller-fet-mat-diet nu och båda två springer en halvmil varje morgon. Vi kommer vara på topp!

Hela sanningen? Den finns det ingen utom jag som känner till. ;)

Men den stora fighten kommer ju stå mellan FET o oss. Hoppas det blir en ärlig match och vi får göra upp på banan utan maskinstrul. Om så är fallet så tippar jag oss som segrare. Jag har satt Kim och Micke på ingen-sprit-eller-fet-mat-diet nu och båda två springer en halvmil varje morgon. Vi kommer vara på topp!

Oavsett hur bra fysisk form ni är i så kan inte Kim dra hela lasset på banan. Hur är er plan för att hålla den plats han kör upp er till?

Oavsett hur bra fysisk form ni är i så kan inte Kim dra hela lasset på banan. Hur är er plan för att hålla den plats han kör upp er till?

Jag är snabbare än dig, Kim är snabbare än Robban och Hägerström ska se till att vara snabbare än Humlan. Jag ser inte problemet :va

Kim kör i två timmar, sedan tar Hägerström eller D(N)Q över så att Kim hinner ta en rökpaus på fem minuter. Sedan kör Kim igen. Raktuppsittande, speciellt på rakan.

:hihi Säg igen Björn, hur körde du senast på Knudan?

Jag körde rätt kass på knudan. Första kvarten var katastrof. Sen åkte jag snabbare än Humlan. Vi vann racet. Känns det inte som det är dags att försöka hitta nått annat? Detta tar inte på mig...

Jag är snabbare än dig, Kim är snabbare än Robban och Hägerström ska se till att vara snabbare än Humlan. Jag ser inte problemet :va

Inte en chans att Hägerström ska vara snabbare i år! Det är till och med så att du ska få stryk varje gång vi är på banan. Ordentligt.

Inte en chans att Hägerström ska vara snabbare i år! Det är till och med så att du ska få stryk varje gång vi är på banan. Ordentligt.

Haha, men Stefan - du kan ju inte mena att du verkligen tror på det där? Jag kommer vara över sekunden snabbare på varje bana. 2 sek på anderstorp & mantorp. :pannkyss

Jösses va du ska få äta upp dom orden:D

Skickar in en brasklapp att uttalandet ovan inte gäller vid regn, då du är riktigt bra i regn och jag är jäkligt ojämn i regn.

Toppar dock med att OM du skulle vara snabbare än mig i torrt nån gång så ska du få ett helt kilo gelehallon.

Skickar in en brasklapp att uttalandet ovan inte gäller vid regn, då du är riktigt bra i regn och jag är jäkligt ojämn i regn.

Toppar dock med att OM du skulle vara snabbare än mig i torrt nån gång så ska du få ett helt kilo gelehallon.

Generöst... Det är vad han strör över sina Frosties till frukost!

Generöst... Det är vad han strör över sina Frosties till frukost!

Tror inte det. Han är så livrädd för föda som inte är animalisk att han en gång vägrade äta "Frutti del mare", alltså Sea Fruits (hummer, räkor, kräftor osv) då han trodde det hade något med frukt och vitaminer att göra.

Gelehallon liknar riktiga bär på tok för mycket för att han skulle ta dom i sin mun...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman