Dagens m1ckebild..

Ap ap ap nu tar vi det lugnt, vi hade viktigare saker än dig för oss idag. Du ska snart få ett nytt skrivbordsunderlägg:tuttar

Saeco kan inget göra ang fakturan. Jag har redan fixat autogiro iom att det verkar bli långvarigt det här:D
:krama
Back off Cruella och Saeco:mad: Hade bara fan cluben varit på plats idag så att ni fått se bombarrepor i sub-fyra tempo!
Ni måste lära er att dela med er av mig... För Sanna kommer vara kvar:krama

Saeco, om du inte tar bort fakturan kommer du bli degraderad till att rengöra drivpaketet istället!

Jag skulle vilja se en bild där både föraren och passageraren knäskrapar samtidigt, har aldrig sett det nån gång men det skulle vara coolt

Saeco, om du inte tar bort fakturan kommer du bli degraderad till att rengöra drivpaketet istället!

Jag har en ny chef

3804753752_6fdb1bcc86_o.jpg

Vem fanken är M1cke?? :confused:

Last edited:
Om du inte bryr dig varför skriver du här??? :va

M1cke :Bugar

För att jag är nyfiken. Sorry, min första kommentar var nog lite brysk; det var inte meningen. Undrar bara vem denna person är. En kändis eller nåt?

Det ämnet är avhandlat tidigare i tråden, läs igenom tråden för att inte ställa onödiga frågor! Frågan, mitt svar och ännu ett svar.

Räcker det som svar på din fråga?:tummenupp

Trodde jag gjort det, men måste ha missat det. :rolleyes:

Vem är GR då? Försöker bara härleda varför du är känd. Är inte nollåtta så era kändisar är ehm... inte mina kändisar. :)

Last edited:
Japp då var första lektionen avklarad.. Betalade 500 spänn för två repor på bulten med m1cke ikväll fick mycket tips angåeende photoshop hur man gör om bilder och klipper och klistrar för att få till det perfekta knäskrapet. Nästa lektion skall vi tillbringa i hans fotostudio och han sa att kanske kan vi klippa ihop en bild där jag knäskrapar men bara kanske ;P

Men kan det finnas någon annan som behöver vår hjälp? Vem är den nya posörkungen på Bulten?

Jag trodde att det skulle bli Nash där ett tag, men ack så fel jag hade. Dock så kommer han nog igen och tar upp kampen med Mick1 nästa sommar kan jag tänka mig. ;D Förhoppningsvis ska jag leta mig in på en och annan bild då oxå...men några knäskrap lär det INTE bli, det får jag inte för mamma. :tuttar

Alltid retar det nån...

Asså jag är ledsen men jag var bara tvungen.. Haha.. Tack för tipset stefan_valen, men jag hade bara paint att leka med... :arsele

Bifogat

• 1247342803_resized8.JPG
    1247342803_resized8.JPG
    43.5 KB · Visningar: 315
:tummenupp

Tack Lasse:) Trodde det inte skulle bli nån bild... men men första rundan var ju i lite lugnare tempo..

• Gilla
Reaktioner: xds
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup