Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska vi livnära oss på nu då?![]()
Men kan det finnas någon annan som behöver vår hjälp? Vem är den nya posörkungen på Bulten?
Kanske vi kan få Tom@s att tänka om i nya banor? Blir ju en del kickback och det behöver han när han ska köpa ny barre. Vi får snabbt krama ur det sista ur m1cke innan det är helkört.
Vad är det här? Så fort jag inte levererar feta bombrepor så vänder ny ryggen tillMan börjar ju nästan tro att ni inte längre är fullvärdiga medlemmar i Fan Cluben
Om ni bara väntar tills ikväll kommer ni få se hur jag spenderade min lördags kväll/natt, en sak är garanterat - m1cke är inte slut!

Vad är det här? Så fort jag inte levererar feta bombrepor så vänder ny ryggen tillMan börjar ju nästan tro att ni inte längre är fullvärdiga medlemmar i Fan Cluben
Om ni bara väntar tills ikväll kommer ni få se hur jag spenderade min lördags kväll/natt, en sak är garanterat - m1cke är inte slut!

Alltså ... allvarligt ... jag vet inte. Tycker det känns oroväckande. Lån på hus och barns munnar som skall mättas.
Men kan det finnas någon annan som behöver vår hjälp? Vem är den nya posörkungen på Bulten?
Men oj.. Vad har jag gjort?? Illa verkar det vara iaf.. Ska genast skärpa mig och börja köra själv istället.. Förlåt att jag lånat honom lite.. Klart han inte är slut, var var ni när vi brände bulten idag... inget glidar åka då inte..
Men oj.. Vad har jag gjort?? Illa verkar det vara iaf.. Ska genast skärpa mig och börja köra själv istället.. Förlåt att jag lånat honom lite.. Klart han inte är slut, var var ni när vi brände bulten idag... inget glidar åka då inte..
Nä va fan, klart du ska åka med grabben... förhoppningsvis tar det ner farten liiiiite och knäpuckskontot sparas![]()

Skicka över din adress så skickar vi i alla enkelhet en faktura
Skicka över din adress så skickar vi i alla enkelhet en faktura

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |