Dagens m1ckebild..

Men kan det finnas någon annan som behöver vår hjälp? Vem är den nya posörkungen på Bulten?

Kanske vi kan få Tom@s att tänka om i nya banor? Blir ju en del kickback och det behöver han när han ska köpa ny barre. Vi får snabbt krama ur det sista ur m1cke innan det är helkört.

Kanske vi kan få Tom@s att tänka om i nya banor? Blir ju en del kickback och det behöver han när han ska köpa ny barre. Vi får snabbt krama ur det sista ur m1cke innan det är helkört.

Smart, that´s the way to dra a slipsten.

Vi lämnar liket ... kommer bli trist å se honom sitta på Rosen om 40 år och dra sina anekdoter för ungdomarna om hur det var på Bulten i början på 2000-talet:

- Ja då förstår ni skrapade vi knän i fotokurvan ... hö hö hö ja fort gick det verkligen!! Å Rettan hon spann som en katt ... och alla ville se mig på kort ... och åka bak på min Retta ... bla bla bla ... jag var snabbast ...

Tråkigt, men vägen verkar vara utstakad ...

Vad är det här? Så fort jag inte levererar feta bombrepor så vänder ny ryggen till:mad: Man börjar ju nästan tro att ni inte längre är fullvärdiga medlemmar i Fan Cluben:(

Om ni bara väntar tills ikväll kommer ni få se hur jag spenderade min lördags kväll/natt, en sak är garanterat - m1cke är inte slut!

Vad är det här? Så fort jag inte levererar feta bombrepor så vänder ny ryggen till:mad: Man börjar ju nästan tro att ni inte längre är fullvärdiga medlemmar i Fan Cluben:(

Om ni bara väntar tills ikväll kommer ni få se hur jag spenderade min lördags kväll/natt, en sak är garanterat - m1cke är inte slut!

Amen :yoparty

Appropå Tom@s inlägg tidigare vill jag INTE se hur din lördagsnatt var :tuttar

Alltså ... allvarligt ... jag vet inte. Tycker det känns oroväckande. Lån på hus och barns munnar som skall mättas.

Men kan det finnas någon annan som behöver vår hjälp? Vem är den nya posörkungen på Bulten?

Vi (torsdagsgänget) har ju hjälpt till att lyfta M1cke ut i rampljuset, dessutom har vi sett till att inte stanna för nära så han kan bromsa in sig emellan oss utan risk att bli av med händerna... när tror ni bonusen kommer? ...väntar med spänning :)

Last edited:
Men oj.. Vad har jag gjort?? Illa verkar det vara iaf.. Ska genast skärpa mig och börja köra själv istället.. Förlåt att jag lånat honom lite.. Klart han inte är slut, var var ni när vi brände bulten idag... inget glidar åka då inte..

Men oj.. Vad har jag gjort?? Illa verkar det vara iaf.. Ska genast skärpa mig och börja köra själv istället.. Förlåt att jag lånat honom lite.. Klart han inte är slut, var var ni när vi brände bulten idag... inget glidar åka då inte..

Nä va fan, klart du ska åka med grabben... förhoppningsvis tar det ner farten liiiiite och knäpuckskontot sparas :D

Skicka över din adress så skickar vi i alla enkelhet en faktura

Klart att du ska åka med grabben du får låna honom så mycket du vill. När ni var på Bulten var jag på Rörken, svänger mer där:D

Det behöver hon inte göra, har ordnat så att det går på autogiro till ditt konto. Och det verkar som att det ska hålla i sig, så vi drar en lämplig summa varje vecka för enkelhetens skull:krama
Skicka över din adress så skickar vi i alla enkelhet en faktura

Back off Cruella och Saeco:mad: Hade bara fan cluben varit på plats idag så att ni fått se bombarrepor i sub-fyra tempo!
Ni måste lära er att dela med er av mig... För Sanna kommer vara kvar:krama

Saeco, om du inte tar bort fakturan kommer du bli degraderad till att rengöra drivpaketet istället!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien