Dagens m1ckebild..

Tack Lasse:tummenupp Du förresten ang. tidiga kvällar, jag kan vara på bulten kl 07.00 på lördag om det underlättar:D

Skönt o se att du inte ligger på sofflocket bara för att man är ute o far lite till solen... I helgen är jag fit for fight igen!

Fina bilder!

I helgen steker vi!:krama

Last edited:
Tack Lasse:tummenupp Du förresten ang. tidiga kvällar, jag kan vara på bulten kl 07.00 på lördag om det underlättar:D

I helgen steker vi!:krama

Jag har redan fixat finfina stekarbilder

2_steka.jpg

Ja eftersom att jag fick förhinder så jag inte kunde komma ner till fotokurvan och posörskrapa så lägger jag själv upp en bild från kvällen.. Testade en ny form av skrap men jag vet inte om det är ngt att fortsätta med:gnissla

Bifogat

• Kopia av 20090902503.jpg
    Kopia av 20090902503.jpg
    196.2 KB · Visningar: 605
Ja eftersom att jag fick förhinder så jag inte kunde komma ner till fotokurvan och posörskrapa så lägger jag själv upp en bild från kvällen.. Testade en ny form av skrap men jag vet inte om det är ngt att fortsätta med:gnissla

Allt bra med dig då?

Hoppas allt gick bra! Vad var det som hände egentligen? Såg en bil stå där men den såg inte ut att vara skadad.

Va attan då... Det kanske är så att det är bättre när du kör med skjuts iaf.. På dom bilderna är hojen i ett stycke iaf.. Jaja.. Skönt att det gick så bra som det gjorde med dig iaf...

Decemberbilden kirrad till kalendern?? :tummenupp

Jadå, man är ju gjord i stål:hihi Det gick bra, lite blåmärken bara:)

Framhjullsläpp:gnissla Aldrig mer QualifierRR

Men mick1....tre dagar till Gälleråsen? Vad händer egentligen...inte fan va det såhär mycket kraschar förra sommaren?
Tur dock att det bara blev blåmärken...men vad händer med hojen...försäkring?

Ähh har tar man inget på försäkring (vill inte spä på mer på självriskerna:D), här slantar man bara upp och cashar nya grejer:D

@Sanna - definitivt bättre med skjuts;)

:O Det är ju det jag kör på fram, och Power CT2 bak(som greppade mycket bättre i regn än Pirelli Diablo).

Kommer det bli fler knäskrap iår eller mekar du hoj under vintern?

Om det bara var blåmärken varför e du då inte på jobbet?:tungan

P.S. När man tror att man e lill Rossi så ska man nog investera i däckvärmare, så slipper man ligga och åma sig i ett dike..

//Grabbarna på jobbet, SOM FÅR SLITA SKIT:D

Kommer det bli fler knäskrap iår eller mekar du hoj under vintern?

Om allt går som jag vill kommer jag skrapa satan på gåsen på söndag:)

Om det bara var blåmärken varför e du då inte på jobbet?:tungan

P.S. När man tror att man e lill Rossi så ska man nog investera i däckvärmare, så slipper man ligga och åma sig i ett dike..

//Grabbarna på jobbet, SOM FÅR SLITA SKIT:D

Idag känns det faktiskt lite värre, vänster sidan har fått en ganska rejäl smäll:( Sitter och väntar på svar från röntgen...

Däcksvärmare skulle kanske inte vara fel:tummenupp

Kommer imorn om inget är brutet:)

Fukk mannen, det här var ju inte bra ... Skönt att du verkar ha klarat dig utan större blessyrer ...:krama:krama

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien