SVEMO o gubbstruttarna tycker säkert det är skitkul att få alla RR-förare i Sverige att oroa sig! taskigt
hehe
heheFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heheJo, så måste det ju vara annars blir det trist att titta på en tom banaTrango_B skrev:Kommer säkert både ny sponsor och nya förare![]()
Intressant resonemang men har du funderat på hur det kommer sig att F1 är så stort som det är? Enligt mig beror det på 2 faktorer:Teddy skrev:Exakt, ingen skada skedd. Varje gång en F1-förare dött har ropen skallat att F1 ska förbjudas och varje gång någon av F1-klassens stora affischnamn strukit med (ex Ronnie Petersson och Ayrton Senna) har den allmänna uppfattningen varit att publiken kommer att svika och att sporten kommer att självdö. Så är det givetvis inte. Folk vill först och främst se motorsport och skaffar sig i andra hand en förare att rikta sin beundran mot.
GSXR1100R skrev:Jag hade hellre sett standard litersmaskiner i STCC klassen![]()
Om man delar ut några wild cards för att fylla upp till fullt startfält så kan det bli riktigt kul, bara det inte blir för dyrt att starta.ZoulFly skrev:Tycker ändå att det är mindre viktigt med kubiken. Det viktiga, tycker jag, är att det finns en mc-klass tillsammans med bilarna för jag tror att det är en bra väg att visa upp att vi finns. Om det sen är 1000 eller 600 är mindre viktigt. Sen är det bara att hoppas att det blir en klass med många av de bästa förarna och gärna fetfulla startfält.

Goodstuff skrev:I förhoppningen att vi ska kunna få en seriös debatt har jag rensat en hel del inlägg i tråden. Hoppas att vi kan undanhålla oss från spam och personangrepp och diskutera sakfrågorna istället.
Goodstuff skrev:I förhoppningen att vi ska kunna få en seriös debatt har jag rensat en hel del inlägg i tråden. Hoppas att vi kan undanhålla oss från spam och personangrepp och diskutera sakfrågorna istället.

sandstream skrev:Jo, så måste det ju vara annars blir det trist att titta på en tom bana
Ska bli spännande och se vilken sponsor STCC får fram.
Finns det något fast reglement för SuperStock eller är det något som varje serie/cup bestämmer själva?
Goodstuff skrev:Med tanke på att summan som Veidiec lade som huvudsponsor inte var enorm på något vis, under miljonen, så...
Nyteknik skrev:Av deras tonläge att döma trodde jag det rörde sig om det tiodubbla!
![]()
Serien klarar sig nog rätt bra utan swemo, det har den ju gort hitills. Men utan sponsorer blir det däremot helt omöjligt. och för övrigt så kommer inte sponsorer, man får släpa dom till banorna.Trango_B skrev:Kommer säkert både ny sponsor och nya förare![]()
Strider skrev:
Vill inte spamma men kan någon kortfattat berätta vad det reglement innebär? (Byta dämpare etc).Goodstuff skrev:Ett Superstock 600 reglemente borde vara väldigt likt det som används vid Superstock VM för 1000 cc hojar.
"Stormandet" hade inget med Veidec i sig att göra utan valet att inte gå till 1000cc, så uppfattade jag det iafChrisAsh skrev:Ja, nu förstår man ännu mindre av stormandet.......

Mad Moose skrev:Tex skulle det här på SH/BP kunna finnas ett möte som heter ”Svemo informerar” som inte är ett diskussionsmöte utan bara ren info.
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!