Dagens Blocket! (mc-relaterat)

VM i ordbajs. Förära?
Ja hållbarheten på den där rovan var ju sådär så ska man inte ha den stående på en piedestal så är en superenduro eller 990r roligare/håller ihop

Enligt regplåten har den 17" bakhjul. Är det verkligen en "R" då? (ODU255) 15' begärt.
Screenshot_20251208-071856.Blocket.png
Screenshot_20251208-071919.Blocket.png

Ok, när jag slog upp den på Motorcycle specs så står det 18" bakhjul.
Kan inte svära på att jag har rätt det är över 30år sedan jag hade den. Men kommer ihåg att fick leta ganska länge innan fick tag i ett cross bakdäck som passade.

Skönt att besöka Dagens Blocket när allt blivit mer eller mindre normalt igen, utan kräkmackor i vartannat inlägg. :tummenupp

Nu är det bara annonshelvetena som ska övervinnas så att de gamla rävarna törs besöka SH och förgylla tillvaron.

Den här tråden får kanske byte namn framöver, drevet mot Blockets nya utförande fortsätter....

View attachment 523623
Lika effektiv som "bränsleupproret". Lol. Facebook är ju ett ställe med absolut noll påverkan. Ett ställe för rövhattar, rasister, tangentbordsriddare, hemmaprofessorer, politiskt sakkunniga vinfilosofer, bittra kärringar (manliga och kvinnliga) som ska skriva av sig. Ett ställe där folk frivilligt smälter sina hjärnor i ett hav av lögner, misinformation och reklam. En del kompletta idioter betalar tydligen även för det. För Zuckerberg är inte tillräckligt mycket dollarmiljardär?

giphy.gif

Jag har raderat mitt Blocket-konto och appen. Kör vidare med Marketplace.

IMG_1854.jpeg
Min Marketplace-KLE500
Mina Blocket-packväskor
Min Blocket-topbox
Mitt Blocket-tält

Jag har bara gjort ett köp på Marketplace men en massa på Blocket. Svårt att bedöma hur olika säljare är som människor och hur de beter sig på sociala medier.
Jag har sålt två båtar på Blocket. Mycket trevliga köpare.

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back