Laederlappen
Sporthojsnörd
Den är iallafall försiktigt uppstartad, hur man nu gör det.
Smyger sig på den snett bakifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är lugubert med folk som använder fina/svåra ord fel.![]()
Säljes: Highland 950 Outback. - 1999 | BLOCKET
Tillfälle att förära ett fungerande ex av Svensk Mc historia.Det finns fullständig dokumentation på denna -99:aPåställd och i trafik, först för ca 2 år sedan...www.blocket.se
VM i ordbajs. Förära?
Ja hållbarheten på den där rovan var ju sådär så ska man inte ha den stående på en piedestal så är en superenduro eller 990r roligare/håller ihop![]()
Tillfälle att förära ett fungerande ex av Svensk Mc historia.Det finns fullständig dokumentation på denna -99:aPåställd och i trafik, först för ca 2 år sedan...www.blocket.se
VM i ordbajs. Förära?
Ordkunskap…kanske?![]()
VM i ordbajs. Förära?
Har sidokåpan börjat smälta????![]()
VM i ordbajs. Förära?
Det låter som man måste var försiktig så motorn inte rasar när den startas !Den är iallafall försiktigt uppstartad, hur man nu gör det.
Min första motorcykel var en XR600R har för mig att det var en -87 eller-88 . Den hade 17tum bakhjulEnligt regplåten har den 17" bakhjul. Är det verkligen en "R" då? (ODU255) 15' begärt.
View attachment 523618
View attachment 523619
Ok, när jag slog upp den på Motorcycle specs så står det 18" bakhjul.Min första motorcykel var en XR600R har för mig att det var en -87 eller-88 . Den hade 17tum bakhjul
Kan inte svära på att jag har rätt det är över 30år sedan jag hade den. Men kommer ihåg att fick leta ganska länge innan fick tag i ett cross bakdäck som passade.Ok, när jag slog upp den på Motorcycle specs så står det 18" bakhjul.
1985-87 hade den 17" bak, sen fick den 18" på senare modeller.Kan inte svära på att jag har rätt det är över 30år sedan jag hade den. Men kommer ihåg att fick leta ganska länge innan fick tag i ett cross bakdäck som passade.
Det är nog jag som är gammal, men varför finns det inte en enda punkt ? Och tycker man att det är svårt att skilja mellan "de" och "dem" kan man använda "dom" numera.
Använder han "tal till text"?
Lika effektiv som "bränsleupproret". Lol. Facebook är ju ett ställe med absolut noll påverkan. Ett ställe för rövhattar, rasister, tangentbordsriddare, hemmaprofessorer, politiskt sakkunniga vinfilosofer, bittra kärringar (manliga och kvinnliga) som ska skriva av sig. Ett ställe där folk frivilligt smälter sina hjärnor i ett hav av lögner, misinformation och reklam. En del kompletta idioter betalar tydligen även för det. För Zuckerberg är inte tillräckligt mycket dollarmiljardär?Den här tråden får kanske byte namn framöver, drevet mot Blockets nya utförande fortsätter....
View attachment 523623

|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!