Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den är ju italiensk
Dom har upptäckt det fantastiska med mc? Jag sålde min Sherco till en sån kille. Han var eld och lågor!Satte ut min Honda på Marketplace vart bombad med meddelande från icke skidåkare. Tog bort annonsen efter 12 timmar. Detta har aldrig hänt när jag annonserat ut hojar på Blocket.
Men det var ju inte så roligt att man får montera elsystem och förgasare själv efter att den har varit isärplockad av nån anledning?Funkar det fortfarande att länka nya sura blocket? En ikon till bra pris, intressanta motoruppdateringar och med lite lack och jobb mer än dubblar värdet. Letade efter bilnyckeln tills jag insåg att Tommelilla är så långt bort som det överhuvudtaget som möjligt innan landet slutar
![]()
Säljes: Yamaha SRX600 - 1986 | BLOCKET
Electronic box tändning testad av KEDO germany - enl protokoll.Helt nya dubbelförgasare - KEDORyckutjämnare i bakhjul - bytt inte körd sedan dess ( 10 år sen...www.blocket.se
Varför har elsystemet varit i Tyskland för kontroll?Funkar det fortfarande att länka nya sura blocket? En ikon till bra pris, intressanta motoruppdateringar och med lite lack och jobb mer än dubblar värdet. Letade efter bilnyckeln tills jag insåg att Tommelilla är så långt bort som det överhuvudtaget som möjligt innan landet slutar
![]()
Electronic box tändning testad av KEDO germany - enl protokoll.Helt nya dubbelförgasare - KEDORyckutjämnare i bakhjul - bytt inte körd sedan dess ( 10 år sen...www.blocket.se
Den hojen skriker ju problem med precis allt. Allt över metallvärdet känns för dyrt.Funkar det fortfarande att länka nya sura blocket? En ikon till bra pris, intressanta motoruppdateringar och med lite lack och jobb mer än dubblar värdet. Letade efter bilnyckeln tills jag insåg att Tommelilla är så långt bort som det överhuvudtaget som möjligt innan landet slutar
![]()
När jag hade min SR500 handlade jag en hel del från Kedo.Varför har elsystemet varit i Tyskland för kontroll?
Har ägaren rivit hojen och sedan inte fått ihop den?
Jag ser spännande utmaning och att ngn annan redan öppnat prånboken åt migDen hojen skriker ju problem med precis allt. Allt över metallvärdet känns för dyrt.

Varför kostar den 100,000?Bratscrambler![]()
Säljes: Honda CB750 - 1980 | BLOCKET
Honda CB750K 1980 – Cafe Racer Brat Scrambler – IntressekollKollar intresse för min Honda CB750K från 1980 som jag byggde om till en café racerbratscrambler ...www.blocket.se
Evighetslång annonstext
"Behöver bara förgasarjustering"
Fantasipris
Felvänt framdäck
SÅ nära Bingo!
Favoritcitat: "Hade planerat köpa en Keihin CR29 brygga för att den ska gå optimalt."
View attachment 523391
För att den sista idioten ännu inte är född, antar jag.Varför kostar den 100,000?
Gör du inte det lite svårare än det behöver vara?Jag fattar inte blocket. Vad är "Torget"? Och varför får jag inte upp några relevanta träffar på hojar om jag skriver direkt vad jag söker efter? Om jag däremot går in och väljer nog genom alla menyer ch val så får jag träffar.
Blocket suger alltså. Jag blir bara irriterad varje gång jag använder det
Exempel:
Jag skriver Husqvarna 701 - inga träffar.
Jag rabblar mig igenom alla val och då får jag upp 4 Husqvarna 701
Blocket är skit!

Som en känd amerikansk skådis säkert sa i nån film: Yeah, fuck that!Gör du inte det lite svårare än det behöver vara?
Efter att du sökt på hela blocket måste du klicka på MC (24 träffar):
View attachment 523430
Verkar som man måste börja sökfrasen med ett fabrikat (rätt stavat) för att MC-kategorin skall komma upp direkt. Om jag tex söker på 701 enduro, måste jag först välja "visa allt på blocket". Sen kan jag välja MC (11 träffar)
View attachment 523431
View attachment 523433
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin