Perfekt att ha på sin CV om man ämnar kandidera till lyxfällan.Århundradets sämsta deal? Privatleasa en Tenere för 4137 i månaden och lämna tillbaka efter 3 år?
View attachment 522553
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt att ha på sin CV om man ämnar kandidera till lyxfällan.Århundradets sämsta deal? Privatleasa en Tenere för 4137 i månaden och lämna tillbaka efter 3 år?
View attachment 522553
Starholk höll till i kristinehamn länge sen den byggtråden var igångTycker den har vissa likheter med ett trikebygge det ska finnas en byggtråd om. Trevlig tråd med sympatisk byggherre, vill jag minnas.
Hittade:
Hej!
Nu har jag då börjat bygga mitt drömbygge. nämligen en trike med ford 302-v8 med dubbelturbo.. den skall besiktigas men jag siktar ju självklart på att få den så snygg som möjligt för utställningar m.m..
mer information kommer.. fråga gärna..
mvh hampus
Fast sen kommer jag att tänka på smålänningen (tror jag han är) som byggde lågt och långt på en tl1000-motor. Starholk? Byggde inte han sig en vansinnestrike? Det där med spetsar o grejer känns bekant. Hittar dock inget men minnesbilderna sitter där.
Om jag frågar vilken ekonom som helst på mitt företag så är det troligvis bättre att leasa den än att köpa den.
Jag fattar det inte, men så är det….

Ha ha, jag misstänkte att jag skulle bli rättad på det inlägget.“Någon som är sugen på en Srad i dom "rätta" färgerna?”
Absolut, lägg gärna upp en länk om du ser någon!![]()
Ha ha, jag misstänkte att jag skulle bli rättad på det inlägget.
Även om jag alltid brukar hävda att dom rätta färgerna på en Gixxer är blå/vit så tycker iaf jag att Srad är ett undantag.

Det är det där med special som gör att det rycker i köptarmen

Nog för att det är en grym hoj, men kom igen, 65 papp?! Assåvaffan...
Höstpris? Dyrare till våren?Nog för att det är en grym hoj, men kom igen, 65 papp?! Assåvaffan...
I slutänden är den bara värd det som någon vill betala för den. Han märker ju det på om den blir såld eller inte...Nog för att det är en grym hoj, men kom igen, 65 papp?! Assåvaffan...
Ja, man kan ju undra var dom gick för.Verkar som dom går ändå rätt fort
View attachment 522711
Tror faktiskt dom har en peak just nu och går för i stort sett annonserade priser - en bekant sålde på marketplace i våras för strax under 60 till en nöjd tyskJa, man kan ju undra var dom gick för.
…och jag som släppte iväg min för 45”….Tror faktiskt dom har en peak just nu och går för i stort sett annonserade priser - en bekant sålde på marketplace i våras för strax under 60 till en nöjd tysk

|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |