Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Original betyder uppenbarligen olika för somliga. Bra med blinkers som kan upplysa helikoptrar och dylikt

Är inte det där orginalblinkersarna?
Fast jag tror han menade "orginal Turbo" dvs att hojen kom med turbo från fabrik och att den inte är ditklämd av en yster amatör som gått en AMU-utbildning i svetsning

I övrigt är den inte orginal, men kanske ett utgångsobjekt för någon som inte är så petig

Är inte det där orginalblinkersarna?
Fast jag tror han menade "orginal Turbo" dvs att hojen kom med turbo från fabrik och att den inte är ditklämd av en yster amatör som gått en AMU-utbildning i svetsning

I övrigt är den inte orginal, men kanske ett utgångsobjekt för någon som inte är så petig
Fast jag tror att du inte du förstod att jag menade hojen.
Den andra meningen med blinkers var en blinkning, 😜, till att ena var riktad upp mot skyn.

Jaha....
Jag råkade lägga min R6:a, så jag lackade om den med det som fanns i kompisens garage, eller?
Unik sägs det i alla fall, enda med den här färsättningen i Sverige.

Varningsklockor:
Unik
Intressekoll
Går klockrent i motor och växellåda
Älskar verkligen den
Nytt bakdäck som har 80% kvar

Och "först till kvarn" även fast det bara är en intressekoll?
Synd att han förstört en annars ganska åtråvärd hoj, om det är ursprunget som visas på sista bilden (eller delar av det som han tagit med en potatis).

Intr_koll_1.png
Intr_koll_2.png
Intr_koll_3.png

Åh, fan....
Man får väl kamma sig och borsta tänderna, så att man kvalar in i "rätt köpare", annars är det bara att knalla hem utan hoj....taskigt..

MV_1.png
MV_2.png

Åh, fan....
Man får väl kamma sig och borsta tänderna, så att man kvalar in i "rätt köpare", annars är det bara att knalla hem utan hoj....taskigt..

View attachment 521078
View attachment 521079
Jag gillar främst japanska hojar, men satan... italienarna vet (visste) hur man gör vackra saker!

Åh, fan....

View attachment 521078
View attachment 521079
Jag gillar hotnivån i sista meningen - varför ens lägga ut den om han så "gärna" behåller den?

Jag gillar hotnivån i sista meningen - varför ens lägga ut den om han så "gärna" behåller den?
Intressant att ändå så många som ska sälja kommer med konstiga saker:
- vill egentligen inte sälja
- rätt köpare
- säljer dyrare till våren

Allt tyder bara i mina ögon att nån sur j-el inte får det pris han vill ha.

Intressant att ändå så många som ska sälja kommer med konstiga saker:
- vill egentligen inte sälja
- rätt köpare
- säljer dyrare till våren

Allt tyder bara i mina ögon att nån sur j-el inte får det pris han vill ha.
Med en tår i ögat
Som sagt i rubriken en ………
”Innan jag ändrar mig”
Pga bilköp

Exakt samma återkommande klyschor, vem är det som generationer emellan lär ut att mc annonser måste innehålla relevant info om anledningen till försäljningen

Han håller fortfarande på att sälja sin enduroreggade XR. Prutläge?

Screenshot_20250920-170744.Tradera.png

"Registered in my country as offroad. Was difficult to get documentation for road vehicle registration. I just go trough inspection less 10 minutes and drive on road anyway and recently i have been to 15 countries. I you mind about that, don't buy it??."

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär