Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mycket hoj för pengarna.
Undra om dom inte borde tagit in fler S istället.
![]()
Moto Guzzi V100 Mandello Spara 54.000:- Super Kampanj ! säljes i Mölndal | Blocket
125900 kr - Touring - Mölndal - Spara 54.000:- på denna V100 Mandello ! 24 månader fabriksgaranti! Nya Moto Guzzi V100 med den nya vattenkylda motorn på 1.0...www.blocket.se
Original betyder uppenbarligen olika för somliga. Bra med blinkers som kan upplysa helikoptrar och dylikt
Fast jag tror att du inte du förstod att jag menade hojen.Är inte det där orginalblinkersarna?
Fast jag tror han menade "orginal Turbo" dvs att hojen kom med turbo från fabrik och att den inte är ditklämd av en yster amatör som gått en AMU-utbildning i svetsning
I övrigt är den inte orginal, men kanske ett utgångsobjekt för någon som inte är så petig
Han menar nog att Turbon är med från fabrik.Ja, för att vara "original" är det rätt mycket som skiljer. Helkåpan sitter dock ovanligt snyggt på.
Altanhojar brukar...
View attachment 521025
...tappa lite fräschör, om man säger.
Men.. om däcket har 80% kvar så är det ju inte nytt?
Det är nog bäst att skriva till honom att man inte är intresserad.
Jaha....
Jag råkade lägga min R6:a, så jag lackade om den med det som fanns i kompisens garage, eller?
Unik sägs det i alla fall, enda med den här färsättningen i Sverige.
Jag gillar främst japanska hojar, men satan... italienarna vet (visste) hur man gör vackra saker!Åh, fan....
Man får väl kamma sig och borsta tänderna, så att man kvalar in i "rätt köpare", annars är det bara att knalla hem utan hoj....taskigt..
![]()
Öhlins TTX MV Agusta F4 1000 S 1+1 säljes i Sollentuna | Blocket
140000 kr - Sport - Sollentuna - MV Agusta F4 1000 S 1+1 Biposto. Unik samlarhoj från 2006 Säljes endast om rätt köpare dyker upp. Detta är den enda F4 i de...www.blocket.se
View attachment 521078
View attachment 521079
Jag gillar hotnivån i sista meningen - varför ens lägga ut den om han så "gärna" behåller den?Åh, fan....
Man får väl kamma sig och borsta tänderna, så att man kvalar in i "rätt köpare", annars är det bara att knalla hem utan hoj....taskigt..
![]()
Öhlins TTX MV Agusta F4 1000 S 1+1 säljes i Sollentuna | Blocket
140000 kr - Sport - Sollentuna - MV Agusta F4 1000 S 1+1 Biposto. Unik samlarhoj från 2006 Säljes endast om rätt köpare dyker upp. Detta är den enda F4 i de...www.blocket.se
View attachment 521078
View attachment 521079
Intressant att ändå så många som ska sälja kommer med konstiga saker:Jag gillar hotnivån i sista meningen - varför ens lägga ut den om han så "gärna" behåller den?
Den där finns tidigare i tråden här på blocket då mycket billigare än nuJahaja. Intressant skapelse. Marketplace, inte blocket.
View attachment 521145
View attachment 521147
Kirjaudu sisään Facebookiin
Kirjaudu Facebookiin, niin voit alkaa jakaa ja jutella kavereillesi, perheenjäsenille ja tuntemillesi ihmisille.www.facebook.com
Med en tår i ögatIntressant att ändå så många som ska sälja kommer med konstiga saker:
- vill egentligen inte sälja
- rätt köpare
- säljer dyrare till våren
Allt tyder bara i mina ögon att nån sur j-el inte får det pris han vill ha.
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |