Så mycket plast det är på en sån så flyter den väl?Till min båt behöver jag ett bojsänke![]()
Boj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så mycket plast det är på en sån så flyter den väl?Till min båt behöver jag ett bojsänke![]()
En fd enduroförare, han kom till mig med en släpkärra ok sa han nu blir det provkörning. Han körde hojen en mil du sa han hojen går perfekt. Massa däcksparkare och prutare kollade på hojen innan honom.Skriv ut köparens namn, jag vill också sälja till honom. Verkar smidigt![]()

I mina ögon är de där mer eller mindre helt utan värde. Det skulle vara intressant att provköra, men att köpa en är bortanför min begreppsvärld.Inte Blocket, men förhoppningsvis en bra barometer på vad lättviktarna igenklijen är värda nu, post peak boomer era.
View attachment 520319
![]()
Svenska Lättviktlegender
Ibland går det undan! Från inlämning till auktion på bara ett par dagar – det är så en spontanauktion ska vara! I vår auktion, Svenska Lättviktslegender, har vi samlat riktiga pärlor under ett och samma tak. Dessa svenska lättviktare, som Husqvarna och Rödqvarna, har en särskild plats i...auctionet.com
De är ju rätt snygga att titta på. Jag skulle kunna tänka mig att köpa en för femtonhundra för att ha som prydnad.I mina ögon är de där mer eller mindre helt utan värde. Det skulle vara intressant att provköra, men att köpa en är bortanför min begreppsvärld.
När händer samma sak med RG500?
Ja, fyfan, tåget kanske har gått?Inte Blocket, men förhoppningsvis en bra barometer på vad lättviktarna igenklijen är värda nu, post peak boomer era.
View attachment 520319
![]()
Svenska Lättviktlegender
Ibland går det undan! Från inlämning till auktion på bara ett par dagar – det är så en spontanauktion ska vara! I vår auktion, Svenska Lättviktslegender, har vi samlat riktiga pärlor under ett och samma tak. Dessa svenska lättviktare, som Husqvarna och Rödqvarna, har en särskild plats i...auctionet.com

Är det något speciellt med denna som motiverar priset? Man får ju fem CB650 för samma pengar.![]()
Kawasaki csr 650 säljes i Norrtälje | Blocket
45000 kr - Custom - Norrtälje - Nya packningar framgafflarna, nya backspeglar, nya däck Michelin under 2024. Under 2025 har nytt bakhjulslager(swinglager)oc...www.blocket.se
View attachment 520321Noterar att KN-filter är monterade ihop med vacuum förgasare.
En USA-modell (CSR) som inte såldes i Sverige.Är det något speciellt med denna som motiverar priset? Man får ju fem CB650 för samma pengar.![]()
45000 kr - Custom - Norrtälje - Nya packningar framgafflarna, nya backspeglar, nya däck Michelin under 2024. Under 2025 har nytt bakhjulslager(swinglager)oc...www.blocket.se
View attachment 520321
Är det något speciellt med denna som motiverar priset? Man får ju fem CB650 för samma pengar.![]()
View attachment 520321
TammerMC med för stor motor....
View attachment 520296
Sorry, det störde mig för mycket.Ja, fyfan, tåget kanske har gått?
Tidsfönstret rör sig, och med det även marknaden.
Charmiga på något sätt, och tilltalar mig, men bara som en prydnad i något hörn.
Den identifierar sig som en Indian?Är det en fejkad jockey shift på Driftern? Notera Indian-emblemet på tanken View attachment 520330
Den identifierar sig som en Indian?![]()
Ja, alla får inte vara indianer. Fråga Frölunda hockeyLite märkligt är det.
Vulcan Riders Sweden har arbetat upp en mycket stark gemenskap runt sitt märke.
Vissa kan se det som sektliknande, men dom har framförallt lyckats etablera sig och växa utan att behöva gå till sängs med 1%-are genom Sverigemodellen.
Sådant sker inte av en slump. Snyggt navigerat!
Men, hur tas en Vulcan emot som vill vara något annat...?
Och hur glada blir Indian-stammen när det kommer en bedragare och parkerar bredvid?
Känns som snubben gett sig fan på att inte skaffa sig vänner någonstans alls.
Det är också en väg att gå.
Thorsten Flinck har provat...
Är det en fejkad jockey shift på Driftern? Notera Indian-emblemet på tanken View attachment 520330
Borde idag vara helt osäljbar... Men kanske blir något för framtiden investera i? Tur att min framtid lär vara över innan dessHur tror ni han ställer sig till 10 papp?
"Annonsen ligger kvar i ca 3-4 veckor till, efter det är det våren som gäller och då är det inte en hoj med höstpris utan en HELT annan prisbild (45 000:- / 50 000"
"Priset är HELT oprutbart, så är du inte intresserad av att betala 35 000:- så behöver du inte höra av dig"
![]()
Cake Ösa+ lätt MC 27 mil årsmodell 2022 säljes i Gävle | Blocket
35000 kr - Övrigt - Gävle - Annonsen ligger kvar i ca 3-4 veckor till, efter det är det våren som gäller och då är det inte en hoj med höstpris utan en HEL...www.blocket.se
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |