Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Jag brukar få det meddelandet när jag uppfyllt min månadskvot och köpt för många hojar. Kanske är samma för dig...?

Edit: Lite mera seriöst får jag samma meddelande om jag ligger bakom en proxy
Ja då hade jag nog aldrig fått använda bevakningar... :gnissla :hihi

Testat både med VPN på och av, ingen skillnad på någon av webbläsarna. Och de gånger jag får det att funka efter ca 100 uppdateringar av sidan så brukar det skifta till felmeddelandet innan man ens hunnit kolla igenom en av de bevakade sökningarna ordentligt... :(

Ja då hade jag nog aldrig fått använda bevakningar... :gnissla :hihi

Testat både med VPN på och av, ingen skillnad på någon av webbläsarna. Och de gånger jag får det att funka efter ca 100 uppdateringar av sidan så brukar det skifta till felmeddelandet innan man ens hunnit kolla igenom en av de bevakade sökningarna ordentligt... :(
Och du har rensat kakburken på cookies så de inte ligger och skapar någon oreda?

Hur tror ni han ställer sig till 10 papp? 🤔

"Annonsen ligger kvar i ca 3-4 veckor till, efter det är det våren som gäller och då är det inte en hoj med höstpris utan en HELT annan prisbild (45 000:- / 50 000:-)"
"Priset är HELT oprutbart, så är du inte intresserad av att betala 35 000:- så behöver du inte höra av dig"

Tänker mer att det speglar typen som köpte prylen från början....
Superlativer om en produkt som ingen egentligen ville ha, men som ändå några få trodde skulle vara coola i andras ögon.
Tror faktiskt att det är bättre för honom att behålla den, och se den som ett misslyckande i backspegeln, som en Itera-cykel, eller andra lite roliga saker.

Och du har rensat kakburken på cookies så de inte ligger och skapar någon oreda?
Yes, och har ju även testat flera olika webbläsare inklusive såna jag inte använder vanligtvis så... Jag vetefan vad som kan strula mer liksom :va

Tänker mer att det speglar typen som köpte prylen från början....
Superlativer om en produkt som ingen egentligen ville ha, men som ändå några få trodde skulle vara coola i andras ögon.
Tror faktiskt att det är bättre för honom att behålla den, och se den som ett misslyckande i backspegeln, som en Itera-cykel, eller andra lite roliga saker.
Farsan hade en sån som sin vardagscykel under många år (tror han har den kvar än idag men används nog inte längre), en från början grön historia som var så solblekt att den såg ljusblå ut. Dessutom var den utrustad med hållare för en ölback fram så det var ju den perfekta festhojen, man kunde utan att behöva oroa sig cykla dit med sin ölback, slänga cykeln i nån buske, supa järnet och ändå vara säker på att fortfarande ha sin hemtransport kvar då ingen jävel stjäl en sådan styggelse :yoparty :hihi

Vad gäller Cake-ägaren så tror jag han skäms över att ha betalat nypriset på 90 papp för det jävla åbäket och nu försöker han få tillbaka så mycket han bara kan så att inte frugan slår ihjäl honom...

Hur tror ni han ställer sig till 10 papp? 🤔

"Annonsen ligger kvar i ca 3-4 veckor till, efter det är det våren som gäller och då är det inte en hoj med höstpris utan en HELT annan prisbild (45 000:- / 50 000:-)"
"Priset är HELT oprutbart, så är du inte intresserad av att betala 35 000:- så behöver du inte höra av dig"

"Lite transport skavmärken på ramen men för övrigt nästan helt nya komponenter"

Ånej! Ramen som är så snygg...

Screenshot_20250831-080252.png

Inget dåligt skav heller. Vad har tomten ens bundit med?
Sjösurrat med rostig 10-tons kätting och vantskruv...?

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup