illoco
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 6 Jun 2015
- Hoj
- TM en 250 19 suzuki gsx1428-82 honda cbr1100 Blackbird suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
Jag blev lite nyfiken på två sakerJag är mest intresserad av hur detta bygge påverkar @BrooklynS procentsats över förstörda bygge. Stellan Egelands Ducatibygge drog ju ner procentsatsen lite grann med men denna hoj lär nog dra upp procentsatsen igen. Möjligen kunde Guzzin rädda det hela om den fått sänkt bakåtflyttad framlykta och analoga mätare.
Jag undrar om personen i fråga verkligen är seriös? Även om man saknar sinne för formgiven och design så måste man ju se att den ser ut för djävlig. Sen priset man borde ju ha nån form av verklighetsuppfattning. Själv skulle jag inte sälja mitt bygge (som enligt BrooklynS inte faller in under förstörda hojar) under 50000 kr men jag har verklighetsuppfattning att väldigt få, troligtvis ingen skulle betala den summan för en caferacer bygd på en CB250N oom än med kompressor även om det rör sig om en hoj som fått pris på alla utställningar den varit på (i och för sig bara en i Finland)
1 helrenovering som innefattar packningsbyte enbart inga kolvar,ringar,lager och ventilstyrningar
2 vart fick han idén om att man skall ha minimalt med olja i motorn
Utseendet är väl enklast att beskriva med en emoji